kaaasen Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Hei!Hadde i utgangspunktet bare tenkt å registrere navnet mitt som .no-adresse, men endte opp med å bestille Windows Webhotell hos Onnet i tillegg. Hadde ingen anelse om jeg skulle velge Windows eller Linux, men valget falt nå på Windows. Såvidt jeg har forstått får jeg ikke 'administrert' nettsiden min på Windows 7? I tillegg fant jeg etter litt googling noen negative erfaringer med Onnet.no. Er det noen her som bruker det? Føler på mange måter at jeg er overlatt til meg selv, og uten at jeg har noen videre erfaring med hjemmesiden på denne siden av årtusenet føler jeg at det er ganske vanskelig å bruke Onnet. Lenke til kommentar
Alf Johan Grindheim Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Når du fikk valget mellom windows eller linux så valgte du kva type server du vil ha til hosting av nettsida Når du kjøper domene så blir du overlatt til deg sjølv, fordi di som kjøper somene pleier å ha god kunnskap rundt dette og vite kva di vill med eit domene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå