Gå til innhold

Kremsprøyte/espuma

Anbefalte innlegg

Hadde tenkt å kjøpe kremsprøyte/espuma og fant disse fire på nettet:

sousvidenorge.no (1000 kr)

gastronaut.no (1100 kroner)

kokkensvalg.shops.no (2000 kroner)

2080.no (800 kroner)

Hva er grunnen til at det varirer så voldsomt i pris? Ser jo helt like ut på alle bildene. Er det noen forskjell i kvalitet her eller er det bare å kjøpe det billigste?

Alternativt, finnes det noen steder som selger disse over disk i Oslo?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takker for alle svar! Endte til slutt opp på Sous Vide i Mathallen, mest for turens skyld, samt at man jo føler et visst ansvar for å bruke denne hallen. Når det gjelder "overprising" så er det lov å prute i Norge, Sous Vide ble til slutt det billigste alternativet når en også tar med fraktkostnader og at jeg skulle ha mer enn bare flasken. Nå gleder jeg meg til å teste det nye leketøyet!

@robert: Skulle gjerne likt å se din gamle mor tømme en eller to N20 patroner inn i en plastpose med krem. Kunne blitt et spektakulært skue :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

@robert: Skulle gjerne likt å se din gamle mor tømme en eller to N20 patroner inn i en plastpose med krem. Kunne blitt et spektakulært skue :)

He he, det er en helt manuell metode hvor man fyller på god gammeldags krem og klemmer på posen for å lage mønstre, kremtopper og det man ville ønske. Og så er det en bonus at man slipper å vaske så mye etterpå da den tømte posen går rett i bosset. Man bruker selvsagt de billigste posene til 10 øre stykket eller så.

Endret av robertaksland
Lenke til kommentar

He he, det er en helt manuell metode hvor man fyller på god gammeldags krem og klemmer på posen for å lage mønstre, kremtopper og det man ville ønske. Og så er det en bonus at man slipper å vaske så mye etterpå da den tømte posen går rett i bosset. Man bruker selvsagt de billigste posene til 10 øre stykket eller så.

Jeg tror ikke du skjønner poenget. Espumaflasker er for å gjøre sauser og kremer mye mer luftig enn mulig med tradisjonelle måter.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...