Wuldig Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Hei, jeg ønsker meg en jobb som ikke tar for mye tid da jeg går videregående. Plassen er ikke så stor så har ikke store muligheter og ønsker ikke å jobbe i butikk. Noen som har forslag til jobber der jeg kan få 20% stillinger osv? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Hvorfor ikke butikk? Lenke til kommentar
Wuldig Skrevet 21. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2014 Fordi vi har bare en butikk i bygda og den har ikke plass til flere ansatte... så det er utelukket.. Lenke til kommentar
potetfisk Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Spørs vel ganske mye på de virksomhetene som finnes der fra før? Hva med hos en café, restaurant, kiosk eller bensinstasjon? Du kan også høre med et pleiehjem om de trenger noen ekstrahjelp, men det blir tvilsomt så mye som 20%. Lenke til kommentar
Marinius Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 Om du bor på bygda, er avløser å anbefale. Mye ledig jobb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå