Gå til innhold

Ny mobil i prisklassen 2-3000? Forslag?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da bør du fortelle oss hva som betyr noe for deg.

Batteritid, kamera, android/windows phone? Størrelse? Design?

Uansett, kan komme med en "generell anbefaling" i den prisklassen, og det er Nexus 5 og LG G2.

Endret av fflex
Lenke til kommentar

Begge 2 alternativene vil nok fungere fint for deg. Ville googlet tester og sett reviews på youtube, så får du mer informasjon. LG G2 har best kamera og best batteritid, men har knappene på baksiden av telefonen. Synes heller ikke LG sitt skin over Android er veldig sexy.De fleste mener dog at knappene bak fungerer greit, og at det kun er en vanesak.

Nexus 5 har ren Android, og vil få oppdateringer langt fram i tid - og alltid først.

EDIT; Glemte å nevne Sony Xperia Z1 som et alternativ i den prisklassen.

Z1 vs LG G2

Endret av fflex
Lenke til kommentar

Begge 2 alternativene vil nok fungere fint for deg. Ville googlet tester og sett reviews på youtube, så får du mer informasjon. LG G2 har best kamera og best batteritid, men har knappene på baksiden av telefonen. Synes heller ikke LG sitt skin over Android er veldig sexy.De fleste mener dog at knappene bak fungerer greit, og at det kun er en vanesak.

Nexus 5 har ren Android, og vil få oppdateringer langt fram i tid - og alltid først.

EDIT; Glemte å nevne Sony Xperia Z1 som et alternativ i den prisklassen.

Z1 vs LG G2

takker for anbefalinger, ser alle telefonene ser veldig bra ut vis du skulle valgt 1 hvem hadde du tatt

Lenke til kommentar

Jeg ville ikke tatt Sonyen.

Mellom G2 og Nexus er det så tett for min del. Jeg valgte selv G2 32gv når jeg kjøpte. Men da var den på Supertilbud på Lefdal.

Er det viktig for deg at telefonen blir oppdatert og at du kan velge selv hvordan oset skal se ut, velg Nexus. Hvis ikke, velg G2.

Lenke til kommentar

Jeg har hatt både Z1 og G2 og kameraet på G2 er overlegent. Det blir mye støy på innendørsbilder med Z1. G2 er også bedre på portrettbilder og makro, men har tidvis litt kalde farger. Bare plastfilmen på Z1 er grunn til å styre unna. Skjermen på G2 er bedre, batteriet bedre og den er fysisk mindre. Men minnekort og bedre video går i favør av den. Nexusen tar såvidt dårligere bilder, knapper der de pleier å være, får raskt nye androidutgaver men batterilevetida er slapp sammenligna med G2. Den er og såvidt billigere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...