lawiet Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Jeg fikk en email av en fyr som jobber hvor lærlingplassen min er hend, og han sa til meg at personalavdelingen trenger vitnemålet mitt, så send det til undertegnede. Jeg vet ikke hva ordet betyr engang. er litt flaut å spørre han. Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Det betyr at han vil du skal sende vitnemålet til ham. Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 (endret) "Undertegnede" betyr han som har undertegnet (signert) "brevet" du har i hånden. Så det er bare en tungvind måte å skrive "meg" på. Endret 21. juli 2014 av Topguy Lenke til kommentar
lawiet Skrevet 21. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2014 Jeg fikk det på Email, så jeg skal bare sende det til han elektronisk? Lenke til kommentar
lawiet Skrevet 21. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2014 Topguy, den 21 Jul 2014 - 22:31, sa:"Undertegnede" betyr han som har undertegnet (signert) "brevet" du har i hånden. Så det er bare en tungvind måte å skrive "meg" på. Jeg fikk det på Email, så jeg skal bare sende det til han elektronisk? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Skann det og sendt det til han som sendte deg eposten Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Det er opp til han, men det enkleste er gjerne å skanne det og sende det elektronisk. Jeg ville vært skeptisk til å sende noe med fullt fødselsnummer ukryptert, men jeg er og blir litt paranoid til tross for at det er relativt enkelt å finne fødselsnummeret til folk. Lenke til kommentar
lawiet Skrevet 21. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2014 Horrorbyte, den 21 Jul 2014 - 22:38, sa:Det er opp til han, men det enkleste er gjerne å skanne det og sende det elektronisk. Jeg ville vært skeptisk til å sende noe med fullt fødselsnummer ukryptert, men jeg er og blir litt paranoid til tross for at det er relativt enkelt å finne fødselsnummeret til folk. hva er så farlig med å finne fødselsnummeret til folk da? Lenke til kommentar
Teemonster Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 fødselsnummer kunne du bruke til å søke lån og slikt før, men heldigvis har det blitt endret nå, nå er det ikke så farlig om folk finner det ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå