BirgerCaC Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Jeg har en samsung falaxy xcover1 og denne kommer med en litt eldre versjon av android. Har hatt telefonwn i ett år og den har blitt brukt Masse! Idag så skulle jeg slå på telefonen og da kommer det opp melding om medieslanner og at SD kort må skannes. Dette har skjedd hele tiden, men idag så låste skanninga seg og det kom opp melding om at SD kortet ble fjernet. Jeg har sjekket SD kort og det sitter godt i telefonen så jeg skjønner ikke at det.er det som er problemet. Noen som vet hva det er? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Det kan være feil på minnekortet eller minnekortleseren. Sjekk minnekortet i en PC, dersom det funker der, er det feil på din telefon (og motsatt). Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 21. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2014 Jepp, den tanken slo meg også. Skal sjekke det imorgen så får jeg se hva resultatet blir Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 21. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2014 Har nå testet SD kortet i en annen telefon (Xcover 2) og der var det ikke noe problem. Alt innhold på SD kort var der og telefonen oppfattet at SD kortet var der. Dermed så går jeg ut ifra at det er noe med telefonen min. Er det på noen måte mulig å reparere dette problemet? Er det noen triks eller knep som fungerer, eller er det mulig å bytte ut en del eller lignende? Lenke til kommentar
KongenLars Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Mulig problem med størrelsen på minnekortet? Telefonen ikke klarer å lese det? Og jeg mener selvfølgelig ikke fysisk størrelse Lenke til kommentar
covah Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Hørtes ut som om minnekortet har stått i telefonen en stund... Regner med at du har forsøkt å slå telefonen av og på? Kan være enklest å ta kontakt med de du kjøpte telefonen av og få sendt den på service Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Prøv med et annet minnekort for å være sikker. Prøv deretter med en factory reset av telefonen. Dersom kortet ikke virker da heller, er det feil på telefonen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 @TS: hva skjedde? Fint hvis du svarer på spørsmål, og forteller hvordan det går, sånn at alle kan lære noe av denne tråden. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 12. august 2014 Forfatter Del Skrevet 12. august 2014 Jeg la over innhold på datamaskinen også formaterte jeg SD kortet, og etter det så virker det igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå