*F* Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Jeg er asiater selv, og jeg tenner ikke på asiatiske menn. Kunne aldri blitt sammen med en. Så jeg forstår hvorfor noen menn ikke tiltrekkes av asiatiske jenter. Smaken er som baken. Når det er sagt, så er min erfaring at en god del menn har en sexfetisj for asiatiske damer. Det er ikke alltid positivt ladet. Så har du de som synes asiatiske damer er verdens peneste, sikkert på samme måte som mange menn synes nordiske blondiner er verdens peneste. Det er noe annet enn de som synes asiatere er så eksotisk og vil teste om asiatere er trangere enn andre jenter (Erremulig liksom).. Må være enklest å være helt ordinær brunette innbiller jeg meg Wow, merkelig dette. Jeg blir heller overhodet ikke tiltrukket av asiatiske menn. Har du alltid vært sånn eller? Og dessuten synes jeg nordiske blondiner er verdens peneste, kunne gjerne blitt født som en.. Merkelig at Asia er såpass populisert om dette er standaren. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Yellow fever er en greie. Kjenner folk som bare dater asiatere. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Foretrekker selv damer med nordisk utseende, men har absolutt ingenting i mot å date damer med asiatisk utseende. *wink* Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 For min del blir det ja. Jeg er ikke på noen måte rasist!! Og jeg har mange asiatiske venner, men jeg tenner bare ikke på asiatiske jenter. Men altså...... Det er bare meg.... Noen tenner jo på damer med pikk, noen tenner ikke på det.... osv osv... alle er forskjellige. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 For min del blir det ja. Jeg er ikke på noen måte rasist!! Og jeg har mange asiatiske venner, men jeg tenner bare ikke på asiatiske jenter. Men altså...... Det er bare meg.... Noen tenner jo på damer med pikk, noen tenner ikke på det.... osv osv... alle er forskjellige Samme her, Jeg syntes ikke asiatere er verken sexy eller pene, som sagt før er mange av dem søte men jeg klarer ikke og si at jeg har sett noen pene eller sexy asiatere, Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 (endret) Fikk høre fra en fyr at han syns at asiatere generelt er ganske stygge og at han ikke fant dem attraktive. Jeg er asiat og det såret meg ganske så mye. Jeg vil ikke si jeg er super stygg, jeg flørter ofte og er utadvendt og er godt likt, men det fikk meg jo til å tenke da... Har jeg som asiat mindre sjangs på gutter? At de ikke finner meg så attraktiv da? Anonymous poster hash: c1a87...b5f Jeg har en veninne som er av asiatisk opprinnelse, og hun er ærlig talt den peneste jenten jeg kjenner. På det værste nummer to. Endret 21. juli 2014 av cuadro Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 For min del blir det ja. Jeg er ikke på noen måte rasist!! Og jeg har mange asiatiske venner, men jeg tenner bare ikke på asiatiske jenter. Men altså...... Det er bare meg.... Noen tenner jo på damer med pikk, noen tenner ikke på det.... osv osv... alle er forskjellige. Haha. Et par velmente råd fra meg til deg: 1. Aldri start en samtale/Diskusjon med "jeg er ikke rasist, men". Det legger liksom føring for resten av innlegget ditt. Jeg klarer ikke å ta folk seriøst når de starter sånn. Så klart er du ikke rasist fordi du ikke tenner på asiatere. 2. Ikke sammenlign asiatiske jenter med jenter med pikke, er du grei. Det er ikke heeeelt det samme. Det understøtter fordommene jeg fikk som nevnt i punkt 1. Jeg er asiater selv, og jeg tenner ikke på asiatiske menn. Kunne aldri blitt sammen med en. Så jeg forstår hvorfor noen menn ikke tiltrekkes av asiatiske jenter. Smaken er som baken. Når det er sagt, så er min erfaring at en god del menn har en sexfetisj for asiatiske damer. Det er ikke alltid positivt ladet. Så har du de som synes asiatiske damer er verdens peneste, sikkert på samme måte som mange menn synes nordiske blondiner er verdens peneste. Det er noe annet enn de som synes asiatere er så eksotisk og vil teste om asiatere er trangere enn andre jenter (Erremulig liksom).. Må være enklest å være helt ordinær brunette innbiller jeg meg Wow, merkelig dette. Jeg blir heller overhodet ikke tiltrukket av asiatiske menn. Har du alltid vært sånn eller? Og dessuten synes jeg nordiske blondiner er verdens peneste, kunne gjerne blitt født som en.. Alltid vært sånn, ja. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Jeg er asiater selv, og jeg tenner ikke på asiatiske menn. Kunne aldri blitt sammen med en. Så jeg forstår hvorfor noen menn ikke tiltrekkes av asiatiske jenter. Smaken er som baken. Når det er sagt, så er min erfaring at en god del menn har en sexfetisj for asiatiske damer. Det er ikke alltid positivt ladet. Så har du de som synes asiatiske damer er verdens peneste, sikkert på samme måte som mange menn synes nordiske blondiner er verdens peneste. Det er noe annet enn de som synes asiatere er så eksotisk og vil teste om asiatere er trangere enn andre jenter (Erremulig liksom).. Må være enklest å være helt ordinær brunette innbiller jeg meg Wow, merkelig dette. Jeg blir heller overhodet ikke tiltrukket av asiatiske menn. Har du alltid vært sånn eller? Og dessuten synes jeg nordiske blondiner er verdens peneste, kunne gjerne blitt født som en.. Merkelig at Asia er såpass populisert om dette er standaren. Nå er både nudel og jeg vokst opp i Norge og ikke Asia da. 1 Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 (endret) Fikk høre fra en fyr at han syns at asiatere generelt er ganske stygge og at han ikke fant dem attraktive. Jeg er asiat og det såret meg ganske så mye. Jeg vil ikke si jeg er super stygg, jeg flørter ofte og er utadvendt og er godt likt, men det fikk meg jo til å tenke da... Har jeg som asiat mindre sjangs på gutter? At de ikke finner meg så attraktiv da? Anonymous poster hash: c1a87...b5f Hjelpes meg for en fyr... Personlig så har det ingen med hvor du kommer fra, eller hvilken verdens del du er født i - noen som helst betydning når det gjelder tiltrekning. Selvfølgelig så har fysisk tiltrekning noe å si - men har aldri i mitt hode tenkt "Å hun var pen - men siden hun er fra et-annet-land så nei..." Mange jenter som er søte- både nordiske, amerikanske, afrikanske, asiatiske osv. For øvrig så var den siste jenta jeg traff som var tilnærmet drop-dead-gorgeous også asiatisk. Men: mitt lille ønske - Ink or I don't want to look. Asiatiske med tattoveringer derimot (nok sleezbag prat fra meg men du skjønner tegninga). Edit: tattoveringer og/eller piercinger gjør mer for meg enn hvilket land, farge, høyde, lengde og bredde en dame har. Endret 22. juli 2014 av g@bb@ Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Jeg synes det er motsatt og at mennesker fra Øst-Asia er jevnt over penere enn mennesker fra alle andre verdensdeler. I Japan kunne jeg ikke unngå å legge merke til hvor få stygge mennesker som det var å se. Mitt inntrykk er at mennesker i dette området av verden i langt mindre grad sliter med ting som overvekt, skallethet, uren hud og grovskårne ansiktstrekk, som bidrar til å gjøre mange andre folkeslag lite attraktive. Det eneste som trekker ned er at det ikke er like vanlig å bruke regulering her som i Vesten (går jeg utfra), da mange voksne fortsatt har en dårlig tannstilling. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Jeg kan kun snakke for meg selv, så jeg deler mine tanker med deg TS. Jeg bryr meg lite om raser og har kun vært sammen med "genetisk norske" jenter, men det er noe med asiatiske jenter som... Vet ikke helt, tiltaler meg. Da jeg var yngre så jeg nok ikke for meg å være sammen med noen som ikke var "genetisk norsk, men tenkte ikke videre på det. Rasist er jeg definitivt ikke. Men de senere årene må jeg si at jeg finner asiatiske jenter mer og mer tiltrekkende. Jeg tror det går på det å bli mer voksen og at samfunnet utvikler seg. Det at du har asiatiske gener tror jeg sånn totalt sett ikke er en ulempe for deg. Selvfølgelig vil det alltid være folk som er rasistiske eller som ganske enkelt ikke har den preferansen, men alt i alt tror jeg du stiller minst like sterkt som hvilken som helst annen jente. I alle fall hos meg Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Bryr meg generelt lite om hvor folk kommer fra, men skal sies at de få (to) jentene jeg kjenner som er fra Asia (Korea og Kina) er ganske pene. Vet ikke hva asiatere synes om "oss nordmenn" men når jeg var i Kina var det ett par stykker som kom bort og ville ha ett bilde. Jeg velger å tro at det var pga. mitt fantastiske utseende og ikke pga. det røde håret. Alt i alt stiller de like sterkt hos meg. Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 (endret) For min del blir det ja. Jeg er ikke på noen måte rasist!! Og jeg har mange asiatiske venner, men jeg tenner bare ikke på asiatiske jenter. Men altså...... Det er bare meg.... Noen tenner jo på damer med pikk, noen tenner ikke på det.... osv osv... alle er forskjellige. Haha. Et par velmente råd fra meg til deg: 1. Aldri start en samtale/Diskusjon med "jeg er ikke rasist, men". Det legger liksom føring for resten av innlegget ditt. Jeg klarer ikke å ta folk seriøst når de starter sånn. Så klart er du ikke rasist fordi du ikke tenner på asiatere. 2. Ikke sammenlign asiatiske jenter med jenter med pikke, er du grei. Det er ikke heeeelt det samme. Det understøtter fordommene jeg fikk som nevnt i punkt 1. hva i faen. Les hva jeg skriver. Jeg tar ikke mot råd fra deg, ever... så ikke ta den makt-tonen, det kommer du ikke langt med ovenfor meg. Tror heller du burde lære deg å lese hva folk skriver fremfor å finne på din egen versjon av hva som blir skrevet.... Jeg har aldri sammenlignet asiatiske jenter med; jenter med pikk.... Jeg brukte det som et poeng på at mennesker tenner på alt mulig forskjellig...... Jeg ser at det kanskje ikke var en helt gjennomtenkt metafor som lett kan missforstås (siden alle vet at det faktisk finnes en del asiatiske jenter med snurrebass), men det driter jeg egentlig langt i. Endret 22. juli 2014 av Skipstrixy 3 Lenke til kommentar
Superby Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 liker jenter fra hele verden, bare de ser bra ut. Det finnes stygge damer i norden og pene damer i norden, på samme måte som det finnes pene og stygge jenter i resten av verden. Men jeg har enda til gode å se en fin araber/en fra midtøsten(-israel). 1 Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 For min del blir det ja. Jeg er ikke på noen måte rasist!! Og jeg har mange asiatiske venner, men jeg tenner bare ikke på asiatiske jenter. Men altså...... Det er bare meg.... Noen tenner jo på damer med pikk, noen tenner ikke på det.... osv osv... alle er forskjellige. Haha. Et par velmente råd fra meg til deg: 1. Aldri start en samtale/Diskusjon med "jeg er ikke rasist, men". Det legger liksom føring for resten av innlegget ditt. Jeg klarer ikke å ta folk seriøst når de starter sånn. Så klart er du ikke rasist fordi du ikke tenner på asiatere. 2. Ikke sammenlign asiatiske jenter med jenter med pikke, er du grei. Det er ikke heeeelt det samme. Det understøtter fordommene jeg fikk som nevnt i punkt 1. hva i faen. Les hva jeg skriver. Jeg tar ikke mot råd fra deg, ever... så ikke ta den makt-tonen, det kommer du ikke langt med ovenfor meg. Tror heller du burde lære deg å lese hva folk skriver fremfor å finne på din egen versjon av hva som blir skrevet.... Jeg har aldri sammenlignet asiatiske jenter med; jenter med pikk.... Jeg brukte det som et poeng på at mennesker tenner på alt mulig forskjellig...... Jeg ser at det kanskje ikke var en helt gjennomtenkt metafor som lett kan missforstås (siden alle vet at det faktisk finnes en del asiatiske jenter med snurrebass), men det driter jeg egentlig langt i. Er vel en grunn til at det heter "Bangcock" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå