Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har asiatere mindre sjangs på deg?

Anbefalte innlegg

Fikk høre fra en fyr at han syns at asiatere generelt er ganske stygge og at han ikke fant dem attraktive. Jeg er asiat og det såret meg ganske så mye. Jeg vil ikke si jeg er super stygg, jeg flørter ofte og er utadvendt og er godt likt, men det fikk meg jo til å tenke da... Har jeg som asiat mindre sjangs på gutter? At de ikke finner meg så attraktiv da?

Anonymous poster hash: c1a87...b5f
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke la ÉN kommentar knekke deg! Synes du selv du er fin og søt, ja, da er det nok.

Har av egen erfaring aldri opplevd å bli "hata" fordi jeg har et asiatisk utseende. Exen min var nordmann. Elsk deg selv, ha selvtillit og fortsett å være flørtende og utadvendt så skal du ser det ordner seg! <3

Endret av Nudelpus
Lenke til kommentar

Jeg er asiater selv, og jeg tenner ikke på asiatiske menn. Kunne aldri blitt sammen med en. Så jeg forstår hvorfor noen menn ikke tiltrekkes av asiatiske jenter. Smaken er som baken.

Når det er sagt, så er min erfaring at en god del menn har en sexfetisj for asiatiske damer. Det er ikke alltid positivt ladet.

Så har du de som synes asiatiske damer er verdens peneste, sikkert på samme måte som mange menn synes nordiske blondiner er verdens peneste. Det er noe annet enn de som synes asiatere er så eksotisk og vil teste om asiatere er trangere enn andre jenter (Erremulig liksom)..

Må være enklest å være helt ordinær brunette innbiller jeg meg :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er asiatisk, og har noen beilere etter meg. Blir stadig sjekket opp.. :p er heldig med utseendet mitt haha.

Greit å vite at det bare er utseende på deg da ;)

(desverre havner du da under bruk og kast kategorien)

Forøvrig er asiater på lik linje med andre syns jeg. Noen pen, mange middels, og noen mindre pen

Endret av KarpeSkrotum
Lenke til kommentar

Jeg er asiatisk, og har noen beilere etter meg. Blir stadig sjekket opp.. :p er heldig med utseendet mitt haha.

Greit å vite at det bare er utseende på deg da ;)

(desverre havner du da under bruk og kast kategorien)

Forøvrig er asiater på lik linje med andre syns jeg. Noen pen, mange middels, og noen mindre pen

Haha, hva er galt med deg? Og på hvilket grunnlag kan du påstå dette? Slapp av litt a ;)

Anonymous poster hash: ea452...598

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er asiater selv, og jeg tenner ikke på asiatiske menn. Kunne aldri blitt sammen med en. Så jeg forstår hvorfor noen menn ikke tiltrekkes av asiatiske jenter. Smaken er som baken.

Når det er sagt, så er min erfaring at en god del menn har en sexfetisj for asiatiske damer. Det er ikke alltid positivt ladet.

Så har du de som synes asiatiske damer er verdens peneste, sikkert på samme måte som mange menn synes nordiske blondiner er verdens peneste. Det er noe annet enn de som synes asiatere er så eksotisk og vil teste om asiatere er trangere enn andre jenter (Erremulig liksom)..

Må være enklest å være helt ordinær brunette innbiller jeg meg :p

Wow, merkelig dette. Jeg blir heller overhodet ikke tiltrukket av asiatiske menn. Har du alltid vært sånn eller? Og dessuten synes jeg nordiske blondiner er verdens peneste, kunne gjerne blitt født som en.. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...