AnonymDiskusjon Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Hva gjør dere rundt henne? Blir dere veldig nervøse? Kan dere gi meg noen kjennetegn? Anonymous poster hash: 0ca96...c8e Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Det er som oss jenter, det varierer kraftig. Har ofte fått høre i ettertid av karer jeg har lagt bak meg og bare gått videre fra at de faktisk var interessert, mens de ikke egentlig ga inntrykk for at de var det når jeg ga uttrykk for at jeg likte dem godt. Det kan lett oppstå misforståelser når folk uttrykker seg siden de gjør det på forskjellige måter, så bare vær helt klar på det og krev det samme tilbake. Lenke til kommentar
Skallekos Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Nervøs? Aldri. Forsiktig likevel? Noen ganger. Spesielt hvis det er den første forelskelsen. Avhenger nok litt av hva det er som vekker de følelsene og hvordan det blir gjort uansett. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Jeg trur jeg blir roligere en hva jeg vanligvis er og snakker mer om henne og hennes liv en hva jeg gjør om mitt, Jenter liker jo og prate om seg selv =) 1 Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Haha - etter hva jeg selv har hørt fra andre så blir jeg visstnok i en slags "lykkerus" og alt er bare fryd å gammen. Smådanser og oppfører meg litt toskete rett og slett. Og vier endel oppmerksomhet mot den personen. Ikke at jeg prater konstant om den personen men prater en del med personen. Men ikke for over ivrig ihvertfall. Blir ikke så veldig nervøs rundt den ene men man kan visstnok "se" på meg at jeg er forelsket. Dette er observasjoner gjort av andre så jeg stiller meg helt uforstående til det. Lenke til kommentar
Kazumo Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Jeg erter henne, tar på henne.. Kan plutselig begynne å smile av å se på henne. I et annet øyeblikk kan jeg føle et inntrykk av tristhet i tilfelle jeg skulle miste henne.. Selvom det mest sansynlig ikke kommer til å skje på en stund. Tenker på henne hele tiden, og spesielt når jeg ikke har vært med henne på noen dager. Vi koser mye, ser på serier sammen og gjør forskjellige ting som å bade, gå turer osv. Føler meg kanskje litt nervøs når jeg ikke har truffet henne på en stund (pga distanse i ferien), men ellers er jeg helt trygg rundt henne og vi tuller og ler om alt. Stillhet kommer helt naturlig uten at det blir kleint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå