Gouldfan Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 (endret) Ja jeg vet... Jeg elsker Firefox, men har brukt Nightly versjonen som ikke er helt stabil. Stabil og stabil. Den virker men krasjer hvert annet år eller så, feks med ny Java versjon. Nå har jeg mistet mange bokmerker og slettet både Java og Nighly to ganger, jeg har også kjört systemgjennopretting i desperasjon, som sikkert gjorde det värre. Nå er jeg på skratsj og bruker forelöpig explorer. Jeg er blitt farlig glad i Firefox, men er det like greit å kjöre vanlig Firefox som ikke er 64 bit? Jeg trodde liksom nightly og 64bit er litt bedre, men kanksje best å bruke vanlig Firefox. Er liksom slit å ikke klare å logge inn på bank etc... Endret 21. juli 2014 av Gouldfan Lenke til kommentar
johome Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Jeg bruker Pale Moon som jeg opplever som langt mere stabil enn Firefox : Optimized for modern processors Firefox sourced: As safe as Mozilla's flagship browser Supported by a friendly, active community of users Familiar, efficient, fully customizable interface (no Australis!) Smooth and speedy page drawing and script processing Increased stability: experience fewer browser crashes Support for Firefox extensions (add-ons) and themes Uses slightly less memory because of disabled optional code Support for SVG, Canvas and downloadable fonts Extensive support for HTML5, CSS3 and WebGL More customization and configuration options than Firefox Able to use existing Firefox profiles with the migration tool ____________ Jeg bruker Xmarks , og mister ikke noen bokmerker. Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Ja jeg vet... Jeg elsker Firefox, men har brukt Nightly versjonen som ikke er helt stabil. Stabil og stabil. Den virker men krasjer hvert annet år eller så, feks med ny Java versjon. Nå har jeg mistet mange bokmerker og slettet både Java og Nighly to ganger, jeg har også kjört systemgjennopretting i desperasjon, som sikkert gjorde det värre. Nå er jeg på skratsj og bruker forelöpig explorer. Jeg er blitt farlig glad i Firefox, men er det like greit å kjöre vanlig Firefox som ikke er 64 bit? Jeg trodde liksom nightly og 64bit er litt bedre, men kanksje best å bruke vanlig Firefox. Er liksom slit å ikke klare å logge inn på bank etc... Nightly er jo testversjon av Firefox og så klart mye mindre stabilt. Om du bruker 32 bit eller 64 bit merker du i praksis liten forskjell på. Opprett også en ny profil dersom du fortsetter med "vanlig" utgave av Firefox. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Nå har jeg mistet mange bokmerkerHvorfor tar du ikke back-up av bokmerkene innimellom, når du har så mange? Nightly-versjonen skal man ikke bruke hvis man ikke tåler at det krasjer, så enkelt er det. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 27. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2014 Nå har jeg mistet mange bokmerkerHvorfor tar du ikke back-up av bokmerkene innimellom, når du har så mange? Nightly-versjonen skal man ikke bruke hvis man ikke tåler at det krasjer, så enkelt er det. Fordi jeg ikke har skjønt hvordan man lagrer bokmerker, jeg pleier å importere, men valgte feil nettleser å importere fra, trodde jeg hadde riktig og slettet alt av nightly, da var det for sent, har fortsatt mange av bokmerker da men mistet noen nye... Har alt på iPhone også tror jeg... Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Fordi jeg ikke har skjønt hvordan man lagrer bokmerker,... Show All Bookmarks -> Import and Backup -> Export Bookmarks to HTML Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 27. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2014 Fordi jeg ikke har skjønt hvordan man lagrer bokmerker,... Show All Bookmarks -> Import and Backup -> Export Bookmarks to HTML ??????? Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Nå føler jeg meg litt slem, men hold deg for Guds skyld langt unna noe nightlys :-). Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 https://support.mozilla.org/en-US/kb/export-firefox-bookmarks-to-backup-or-transfer?redirectlocale=en-US&redirectslug=Exporting+bookmarks+to+an+HTML+file Ellers har man jo mulighet til å synce automatisk med sync i Firefox. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Fordi jeg ikke har skjønt hvordan man lagrer bokmerker, jeg pleier å importere, men valgte feil nettleser å importere fra, trodde jeg hadde riktig og slettet alt av nightly, da var det for sent, har fortsatt mange av bokmerker da men mistet noen nye... Har alt på iPhone også tror jeg...Åpne bokmerke-menyen, velg show all bookmarks (nederst), velg import and backup, osv... Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 ??????? Så du vet hvordan man tar backup av bokmerkene? Er det å bokmerke en side du ikke får til? Jeg bruker Pale Moon som jeg opplever som langt mere stabil enn Firefox Viste ikke om den nettleseren. Så takk for link Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå