t_man Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Hei ! Ser etter en newbie bok i slackware (8.0). Noen som kan anbefale en ? Bør helst ikke være en av disse dummies bøkene... Lenke til kommentar
abaddon Skrevet 21. februar 2002 Del Skrevet 21. februar 2002 Tror du skal lete en stund før du finner en bok om Slack. Se heller hva du kan finne om generelle Linux-emner, da disse gjelder for Slackware også. Du har jo selvfølgelig disse online-versjonene som du kan printe ut. http://www.slackware.com/book/ Lenke til kommentar
t_man Skrevet 12. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2002 Etter å ha lett (egentlig ganske mye) rundt, ender jeg opp med to bøker: Slackware® Linux Essentials og Install, Configure, and Customize Slackware LINUX (with CD-ROM) Hvilken bør jeg kjøpe ? Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 Quote: Den 2002-02-21 14:09, abaddon skrev:Tror du skal lete en stund før du finner en bok om Slack. Se heller hva du kan finne om generelle Linux-emner, da disse gjelder for Slackware også.Du har jo selvfølgelig disse online-versjonene som du kan printe ut.http://www.slackware.com/book/ Det er store forskjeller på hvor de forskjellige config filene ligger.. Lenke til kommentar
surfer86 Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 slackware for dummies:D eller ta en bok som dekker hele unix familien som unix unleashed 2 den er meget bra synes jeg Lenke til kommentar
BBC Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Kjører Slackware 8 selv, men har ikke funnet noen Slackware-bøker... falt dermed på boken Linux The Textbook av Sarwar/Koretsky/Sarwar. En ganske grei bok som dekker det meste... har bare kommet igjennom rundt 1/3 enda da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå