Gå til innhold

Hvor kan jeg se dota 2 finalen og når ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Står at det begynner 1900 inne i spillet. Får best kvalitet ved å se på innefra Dota 2. Koster vel peng. så på gratis i 2013. Betalte 7.19 Euro i år, men fikk da alle 4 kvalturneringene også+ kompendium og litt annet.

Lenke til kommentar

Fillern, er ikke hjemme før etter 9, men det er vell mulighet og spole tilbake osv ?

Matchen blir vel lagt ut på youtube.

Kan dl i spillet. Ser det ligger mange matcher på youtube.

Finalen spilles i best av fem så tror ikke de er ferdige så tidlig. Årets finalister er ofte veldig agressive så det kan avgjøres raskt allikevel.

Lenke til kommentar

Fillern, er ikke hjemme før etter 9, men det er vell mulighet og spole tilbake osv ?

Matchen blir vel lagt ut på youtube.

Kan dl i spillet. Ser det ligger mange matcher på youtube.

Finalen spilles i best av fem så tror ikke de er ferdige så tidlig. Årets finalister er ofte veldig agressive så det kan avgjøres raskt allikevel.

Så det er best av 5 vanlige 5v5 kamper ?For de tar jo ofte 30-40 min

Lenke til kommentar

Er vanlige 5v5, men det er Captains mode som tar ekstra tid. Veksler mellom at de banner og velger heroes. de får litt tid å tenke tar ca 10 min. Det er finale så går vel sikkert litt ekstra tid før de starter og mellom rundene. Vici Gaming vant 2 matchene på ca 16 min mot Evil Geniuses i matchen før finalen. Newbee har også hatt noen raske matcher. Finalen ifjor var ikke ferdig før langt på natt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Står at det begynner 1900 inne i spillet. Får best kvalitet ved å se på innefra Dota 2. Koster vel peng. så på gratis i 2013. Betalte 7.19 Euro i år, men fikk da alle 4 kvalturneringene også+ kompendium og litt annet.

Det er gratis.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Twitch er gratis, ingame er ikke gratis.

De har enda ikke starta første game, så tar nok tid.

Ingame er gratis, jeg ser gratis.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

og du har ikke betalt for compendium?

Har to brukere med compendium på den ene, ingame funker på begge.

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...