mursteinen Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 (endret) Hei! Så jeg er veldig, veldig betatt av en gutt. Han er ganske sjenert av seg, snakker nesten aldri til jenter, men han er veldig hyggelig og looksene er det ikke noe galt med! Jeg tok kontakt med han først, tenkte det hadde vært greit for han siden han er såpass sjenert. Og han svarte tilbake ganske fort på meldingene mine med meldinger og hele pakken, etter at vi hadde snakket sammen litt så inviterte jeg med han ut i friminuttet dagen etter, sånn at jeg kunne føle litt på hvordan det kom til å bli med oss. Det var kleint. Rett og slett. Jeg måtte ta for meg mye av snakkingen, men dette tror jeg kan fikses på? Han åpner seg vel mer etterhvert? Etter daten så han ikke på meg i det hele tatt (jeg hadde et foredrag i klassen og fulgte med på han endel, men han så enten gjennom meg eller ned på bordet!). Dagen etter sendte jeg han en melding og han svarte uten hjerter osv. Han hadde brukt hjertene ivrig dagen før, så jeg skjønte ikke hva som hadde skjedd. Uansett, en måned senere, i sommerferien, bestemmer han seg plutselig å ta kontakt med meg og jeg tenker "Wooho!" fordi jeg syns han er ganske kjekk og snill, så blir jo veldig glad. Dilemmaet er at begge er i utlandet, jeg i Thailand og han i Tyskland - så vi fikk snakket sammen svært lite før han måtte gå, og dagen etter sendte jeg han en melding og han svarte ikke før flere timer senere osv. også spurte han meg om snapchaten min (igjen med hjerter osv) også ga jeg han den og sa at jeg ikke svarte så sykt fort der fordi jeg la til noen merkelige folk, og at de drev og spammet meg. Men nå har ikke han tatt noe mer kontakt med meg i det hele tatt, og jeg lurer på om han ble turned off av at jeg tok kontakt med han så mye? Kan jeg fortsatt leke litt hard to get nå? Siden han må vel skjønne at jeg liker han, og jeg troor han liker meg litt tilbake? Så skal jeg la han initiere samtalene nå, eller er det for sent? Vi er 17 btw, haha. Endret 21. juli 2014 av mursteinen Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Er han ikke like intr. i å prate med deg lengre, så du har lyst å spille spill nå da? Det høres ut som det gjerne for sent ja. Men det er vel det du har ventet på da, er det ikke? Anonymous poster hash: 2446e...fff Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Han er på ferie, du er på ferie, da ligger man ikke og chatter halve dagen, vent til du ser han igjen så blomstrer det nok opp skal du se. Men det å bli sammen med noen du ikke klarer å fungere sosialt med, altså hvis han ikke åpner seg opp og blir mere sosial mot deg så er løpet nok kjørt. Lenke til kommentar
mursteinen Skrevet 21. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2014 Er han ikke like intr. i å prate med deg lengre, så du har lyst å spille spill nå da? Det høres ut som det gjerne for sent ja. Men det er vel det du har ventet på da, er det ikke? Anonymous poster hash: 2446e...fff Det syntes jeg var litt slemt sagt. Jeg har bare lest litt rundt og sett at menn liker "the chase" og liker å tro at de har måttet jobbe for jenta? Og hvis det er dét som trengs, så vil jeg jo prøve Men takk for innspill uansett da, satte faktisk pris på det Njaa, har nok ikke ventet på det. Snarere tvert imot, er egentlig veldig forelsket og tenker på han 24/7, han har tilogmed dukket opp i drømmene mine et par ganger nå, så begynner å bli litt ille ... Han er på ferie, du er på ferie, da ligger man ikke og chatter halve dagen, vent til du ser han igjen så blomstrer det nok opp skal du se. Men det å bli sammen med noen du ikke klarer å fungere sosialt med, altså hvis han ikke åpner seg opp og blir mere sosial mot deg så er løpet nok kjørt. Det er sant! Jeg håper det er dét som er tilfellet da. Er enig i det med sosialiseringen, jeg må nok få han til åpne seg og bli komfortabel rundt meg. Men vi er veldig forskjellige. Han er stille og sjenert. Jeg er veldig utadvendt og ja Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Jeg har bare lest litt rundt og sett at menn liker "the chase" og liker å tro at de har måttet jobbe for jenta? Og hvis det er dét som trengs, så vil jeg jo prøve Kanskje noen gjør det, men ikke alle. Jeg gidder i hvert fall ikke å løpe etter ei jente som later som hun er mer attraktiv enn hun er. Og det gidder sikkert ikke en kar som er sjenert heller. 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Jeg synes det høres det ut som toget er gått. Kanskje han har funnet noen andre å holde på med, som han liker bedre? Kanskje hun kunne by på mye mer enn hva du ville/kunne by på? Anonymous poster hash: 25465...5e0 Lenke til kommentar
mursteinen Skrevet 21. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2014 (endret) Åå. Virker som om mange tror det er over nå. Må nok begynne å ikke tenke på han så sykt mye og sånn. Han er på Facebook nå, og dette er første gang på flere uker begge er på samtidig, men han har ikke kontaktet meg ennå. Men i mitt stille sinn så håper jeg på at han vil ta kontakt med meg i August, for da er begge hjemme osv. Han sa jo selv "Vi snakkes senere <3" Senere kan jo bety så mangt. Han spurte også om når jeg skulle komme hjem da, og vi fikk en konklusjon om at begge var hjemme i August Så håper litt på at han bare nyter sommerferien sin nå, noe han absolutt fortjener også fortsetter vi ting litt når vi er hjemme, hvis ikke er det jo trist haha Tror ikke han har funnet seg en ny en. Haha, han er relativt sjenert. Og da mener jeg virkelig sjenert. Han tør ikke å snakke til jenter på en måte. Eller initiere en samtale med dem da (vet dette fordi vi gikk i samme klasse i et år!) og hvis en jente snakker med han, sitter han der og smiler litt og kommer med litt sånn ja, ok, osv. Og det er det, på en måte. Er hvertfall det vennene mine har opplevd når de har snakket med han da. Endret 21. juli 2014 av mursteinen Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Du er usikker nå, selv om du sier du er selvsikker. Du kan jo tenke deg hvordan han da har det. Skjønner ikke hvorfor folk skal spille hele tiden - vil du ha kontakt med han, så kontakt han eller gi f. Lenke til kommentar
mursteinen Skrevet 21. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2014 Du er usikker nå, selv om du sier du er selvsikker. Du kan jo tenke deg hvordan han da har det. Skjønner ikke hvorfor folk skal spille hele tiden - vil du ha kontakt med han, så kontakt han eller gi f. Jeg føler jo at jeg har gitt ganske mange signaler. Jeg har tatt initiativet og har snakket med han mange ganger. Bedt han med ut (på en måte) og skal jeg initiere mer kontakt nå er jeg redd for at jeg kommer til å virke desperat, og det skremmer han bare bort sikkert. Han burde jo egentlig vite nå da, etter alt jeg har gjort, at jeg liker han. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Jeg tror at hvis det var tilfelle så hadde du, uten noen usikkerhet, visst det veldig godt om det var deg han var interessert i. Så det er sikkert fornuftig og det beste for dere begge om du sluttet å tenke så sykt mye på ham ja. For før du vet ordet av det, på grunn av det, så er det du som er blitt syk. Anonymous poster hash: 2446e...fff Lenke til kommentar
mursteinen Skrevet 21. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2014 Jeg tror at hvis det var tilfelle så hadde du, uten noen usikkerhet, visst det veldig godt om det var deg han var interessert i. Så det er sikkert fornuftig og det beste for dere gge om du sluttet å tenke så sykt mye på ham ja. For før du vet ordet av det, på grunn av det, så er det du som er blitt syk. Anonymous poster hash: 2446e...fff Ja, tror jeg burde slutte å tenke på han. Er faktisk lei av å tenke på han, så besatt har jeg vært i det siste. Flaut å innrømme. Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 (endret) Jeg føler jo at jeg har gitt ganske mange signaler. Jeg har tatt initiativet og har snakket med han mange ganger. Så si rett ut at du er interessert i være mer med han og at du koser deg i hans selskap. Spør rett ut om det er gjensidig, eller om han vil at du skal ro deg ned. Det er ikke vanskeligere. Endret 21. juli 2014 av KarpeSkrotum 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå