DrDoogie Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Å jeg er nesten på gråten her jeg sitter! Dette er bare stort!!! *sniff* Og hva er det jeg går i oppløsning for her, tror dere? Jo, nemlig: s/(</a><b>Seixon.*?<span class="postbody">).*?Saddam back!/$1I'm polishing the metal plate in my head./sig Som kort fortalt betyr at med provoxy-filteret mitt, ser heretter _alle_ innlegg fra Seixon slik: I'm polishing the metal plate in my head. Uavhengig av hva slags tull som detter ut av ham! Kall meg gjerne et lite menneske, men dette gjør meg lykkelig. --- "Don't get mad. Get technical." Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Jeg leste nettopp en tråd der han hadde skrevet noen innlegg jeg kunne tenke meg å erstatte med det! Kan du ikke få noen av moderatorne til å kjøre et lite edit-script på alle postene til Seixon? Sikkert ingen som merker forskjell ihvertfall! Lenke til kommentar
EC Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Og dette har ??? med politikk eller religion å gjøre? Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg