drikstad Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Hei. For ca 1 år siden kjøte jeg en Multicom Xishan W350S 15.6" Full-HD Matt Intel Core i7-4700MQ, 16GB, 180GB SSD + 1TB Hdd, GeForce GTX 765M, DVDRW, Kjører på Windows 7 U Skulle bruke den til skolepc, men skulle også kunne game litt på den da jeg reiser vekk fra min stasjonære PC. For noen uker siden startet den og slå seg av uten varsling, etter ca 20 min Det er ingen forskjell om jeg spiller på den eller bare hører på spotify, av skal den uansett... Lastet ned SpeedFan for og se hvordan tempraturen var i PCen og er ingen røde flagg her... Lurer på om det kan hjelpe å oppdatere Drivere? isåfall hvilke? Å finne nye drivere på multicom sine sider er jo ikke av den letteste sort... Noen som har en ide som kan hjelpe? mvh Daniel Lenke til kommentar
hean Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Gjenopprett den til ett tidspunkt før den begynte å slå seg av selv... Lenke til kommentar
drikstad Skrevet 21. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2014 Gjenopprett den til ett tidspunkt før den begynte å slå seg av selv... Jeg har falt litt av datavognen de siste 8 årene, hvordan gjør jeg dette på windows 7? Lenke til kommentar
hean Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Hadde jeg hatt W7 kunne jeg funnet det ut og forklart men klarer ikke det med drittwindows! Så her kommer en udetaljert en... Trykk Start, her finner du trolig ett søkefelt som du prøver å skrive litt forskjellig... prøv systemgjenoppretting, gjenoppretting, etc. Deretter finner du frem til ett forslag om å gjennopprette systemet eller PC-en til en tidligere dato, skal være forholdsvis enkelt. Fant en link gitt http://windows.microsoft.com/nb-no/windows7/products/features/system-restore Lenke til kommentar
drikstad Skrevet 21. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2014 Hadde jeg hatt W7 kunne jeg funnet det ut og forklart men klarer ikke det med drittwindows! Så her kommer en udetaljert en... Trykk Start, her finner du trolig ett søkefelt som du prøver å skrive litt forskjellig... prøv systemgjenoppretting, gjenoppretting, etc. Deretter finner du frem til ett forslag om å gjennopprette systemet eller PC-en til en tidligere dato, skal være forholdsvis enkelt. Fant en link gitt http://windows.microsoft.com/nb-no/windows7/products/features/system-restore takk, skal prøve det ut å si fra hvordan det går Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Høyreklikk Datamaskin > Egenskaper>(system)> Systembeskyttelse>Systemgjenoppretting Eller Kontrollpanel> System> deretter som ovenfor.... Lenke til kommentar
drikstad Skrevet 22. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2014 Høyreklikk Datamaskin > Egenskaper>(system)> Systembeskyttelse>Systemgjenoppretting Eller Kontrollpanel> System> deretter som ovenfor.... Det viser seg at jeg har tatt systembeskyttelse av tidligere.... Så jeg prøver og formatere dritten hehe takk for hjelp uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå