nybakt nerd Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Hei! Jeg har veldig lite peiling på dette, og lurte på om noen kan være så snill og hjelpe meg. Jeg har tenkt til å starte en nettbutikk. Det er veldig mange forskjellige der ute. Tenker å gå for tabetalt.no. Er det noen som har prøvd den siden før? Eller har noen andre gode forslag? Tenkte å bruke rundt 4-5 hundre i måneden på det. Og en ting til. Hvis jeg faktisk får siden til å gå veldig bra, og si at noen vil ha reklame på siden min, har man da alle rettigheter når man kjøper nettside fra de forskjellige leverandørene, eller skal de ha prosenter av det jeg får av eventuelle reklameinntekter? Setter pris på alle svar Lenke til kommentar
Titanium87 Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Sånn jeg forstår det har du selv alle rettigheter på din side (uansett hvor du "hoster# den.). Alle har selvfølgelig regler som du må følge, men tror ikke at noen tar prosenter av dine inntekter... 1 Lenke til kommentar
nybakt nerd Skrevet 23. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2014 Sendte dem en mail og spurte om det, og fikk akkurat det svaret du ga meg Titanium. Takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå