Wooho Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Heisan! Over garasjen vår er det en utseksjonert leilighet der hovedvanns ledningen går gjennom vår garasje og opp til leiligheten. Vår eiendom har ingenting med dette vannrøret å gjøre. I garasjen vår ligger både hovedstoppe ventilen og varmtvannsberederen til denne leiligheten. Utrolig kjipt at tidligere eier har gjort det slik med garasjen og utseksjonert denne uten å ha tatt bedre løsning på vannrøret og varmtvannsberederen. Nå har røret like etter stoppeventilen begynt å ruste. Rusten har spredt seg såpass at det har begynt å dryppe vann fra denne. Jeg har prøvd å få kontakt med naboen i denne leiligheten for å opplyse om dette uten å ha fått kontakt eller noen respons. Derfor har jeg sendt et brev med forklaring om dette samt en bildet av rusten som har spredt seg. Har informert naboen om at dette bør de få en rørlegger til å sjekke opp og det bare er å ringe til meg så åpner jeg adgang til garasjen etc. Nå har det gått en uke uten å ha fått respons fra naboen og ferien vår nærmer seg. Vi vil da være vekkreist i 3 uker og det verste kan skje. Hvem kan jeg henvende meg til når det er null respons fra naboen? Kan jeg ta kontakt med kommunen og få dem til å bistå med dette? Har helst lyst å stenge vannet men kan jo ikke akkurat det heller. Setter stor pris på seriøse svar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Det er vel teknisk sett ditt rør siden det går gjennom din eiendom og garasjen som du eier. Du kan ta den ikke fult så fine veien å si at dette må fikses, for når du reiser på ferie stenger du hovedkranen for å forhindre skade på dine verdier, du må jo også da i samme slengen nevne at du blir borte i 3 uker. Det burde jo få en eller annen respons av de som bor i leiligheten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå