Trina Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Er det noen som kan anbefale en enkel mobil med nummertastatur, godt kamera og god batterilevetid?? Skal brukes til fjellturer. Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Nummertastatur og god batterilevetid er vel ganske enkelt. Skal du blande inn bra kamera så blir det straks vanskeligere. Jeg prøvde for en stund siden å finne dette, og jeg fant hvertfall ingen. Lenke til kommentar
Trina Skrevet 21. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2014 Ja det er vanskelig..... så jeg får kanskje se bort i fra godt kamera. Men er det da noen som har anbefaling av mobil med god batteritid og nummertastatur som tar litt gode biler???For eksempel Nokia asha 301 eller samsung gt-s5610 kan det være gode tur telefoner?? Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 Samsung GT-S5610 har autofokus, Nokia 301 har ikke autofokus og gir dermed dårligere bilder. CAT B100 er tøffere og vanntett, men har heller ikke autofokus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå