Tobias Hansen Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Gutt 13 år Nå som Norway Cup kommer, vil jeg tjene opp penger til nye fotballsko. Da tenkte jeg at jeg kan selge limomade på en bra plass sentralt i Oslo. Tror dere dette er lønnsomt, og tjener man nye penger på det? Jeg lurer også på I'm man må betale for å stå og selge? Veldig hyggelig med svar:) Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Det er mulig du må registrere deg hos mattilsynet. Alle som serverer mat og drikke skal eigentlig gjere det slik at ein kan finne smittekilda dersom folk begynder å bli sjuke. Men eg veit at det er mange som ikkje gjer det. Når det gjeld ein plass å selge på så må du innhente tillatelse frå eigaren, enten det er snakk om ein privat eller kommunal eigar. Dette kan dei velge å ta betalt for. Når det gjeld lønnsomheita så vil det kunne variere mykje. Kvaliteten på produktet, prisen, været og eventuelt andre konkurrenter vil påvirke kor mykje du får solgt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå