Arodem Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Ny rapport kartlegger nettrollespillmarkedet.The Elder Scrolls Online har angivelig 772 000 abonnenter Lenke til kommentar
virtualviper74 Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Har vurdet dette en stund siden jeg er stor fan av Elder Scrolls serien. Men er skeptisk da MMO spill har en lei tendens til å være veldig repetitive, og questene ikke særlig dype! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Synd at de valgte å gå for abbonements løsning. Har alle Elderscrolls spillene å har likt alle og enhver. Foretrekker fremdeles å kjøpe spillene fremfor å leie, så sto over dette spillet. 1 Lenke til kommentar
Ping7 Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Har vurdet dette en stund siden jeg er stor fan av Elder Scrolls serien. Men er skeptisk da MMO spill har en lei tendens til å være veldig repetitive, og questene ikke særlig dype! Var vel akkurat det jeg satt med følelsen av da jeg spilte betaen av det. Spilte det bare i et par timer riktignok men for meg var det nok. 2 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Synd at de valgte å gå for abbonements løsning. Har alle Elderscrolls spillene å har likt alle og enhver. Foretrekker fremdeles å kjøpe spillene fremfor å leie, så sto over dette spillet. Hvor mange spill har du på steam? Hvor mange hadde du hatt der hvis du kunne velge selv? Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Realm Reborn 2 millioner. Spar deg kjedsomheten og join Eorzea ! Oppdateres hele tiden. 2 Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 (endret) ESO er jo bare ett single player spill pakket inn i MMO kostyme. Hvis du skal spille single player, kan du like så godt spille de andre elder scrolls spillene. End game i ESO er stort sett bare solo content. Overrasket over at de har såpass mange subscribere enda, men må vel være en del hardcore Elder Scrolls fans. Endret 21. juli 2014 av Lunalotic 2 Lenke til kommentar
Herjeee Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Tror nok en del av disse er mennesker som har abonnert fra starten av, men som egentlig ikke spiller noe særlig. Dette av den grunn at ESO ikke bringer folk godt nok sammen mener jeg. Abonnerer selv, men er usikker på om spillet er godt nok for at jeg skal fortsette . Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Synd at de valgte å gå for abbonements løsning. Har alle Elderscrolls spillene å har likt alle og enhver. Foretrekker fremdeles å kjøpe spillene fremfor å leie, så sto over dette spillet. Hvor mange spill har du på steam? Hvor mange hadde du hatt der hvis du kunne velge selv? Velge selv? Har vel 150+ spill på Steam, men ser ikke helt hva det har med saken å gjøre. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 ESO, spillet ingen spurte etter. Alt vi ønsket var Co-Op Skyrim med venner. Og så får vi dette... Er overrasket over hvor mange som faktisk spiller dette, om disse tallene er riktige da. 4 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Ikke så halvgalt nummer det...men håper det blir høyere. Og det vil det nok uten tvil bli når det kommer til konsoll. Jeg liker ihvertfall spillet veldig bra og kjenner flere i RL som spiller og som regelrett elsker det. Nå som dem skal komme med mulighet for å stjele og drepe NPC's akkurat som i singleplayer spillene så åpner det opp for enda litt mer gøy. Spillere kan jakte på å drepe tyver som har fått bounty på se osv. 1 Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Synd at de valgte å gå for abbonements løsning. Har alle Elderscrolls spillene å har likt alle og enhver. Foretrekker fremdeles å kjøpe spillene fremfor å leie, så sto over dette spillet. Tja, dersom TOR faktisk klarer å hanke inn en drøy millard kroner på sin betalingsmodell, skal du ikke se bort fra at ESO endrer kurs. Spesielt dersom antallet abonnementer synker (er vel ikke usannsynlig at spillet hår nådd toppen nå). Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 (endret) Trite er at ESO har vært på billig salg i 2 månder no ...folk har ferie og kjøper det billig bare for sjekke det ut. for mer realistiske tal må man see hvor mange som fårsat spiller etter 1 måned Sub er ikkje dø, det trenger bare gi valuta for pengene Endret 21. juli 2014 av BonBattery Lenke til kommentar
HeatedCoffee Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 ESO, spillet ingen spurte etter. Alt vi ønsket var Co-Op Skyrim med venner. Og så får vi dette... Er overrasket over hvor mange som faktisk spiller dette, om disse tallene er riktige da. Du treffer spikeren på hodet. Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 ESO, spillet ingen spurte etter. Alt vi ønsket var Co-Op Skyrim med venner. Og så får vi dette... Hvordan fungerer coop-moden til Skyrim? Husker jeg vurderte å laste den ned en gang, men gadd ikke da jeg kom på at jeg ikke hadde venner som spilte Skyrim Lenke til kommentar
magne.moe Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Tror nok en del av disse er mennesker som har abonnert fra starten av, men som egentlig ikke spiller noe særlig. Dette av den grunn at ESO ikke bringer folk godt nok sammen mener jeg. Abonnerer selv, men er usikker på om spillet er godt nok for at jeg skal fortsette . Vell, hadde min morsomste MMO opplevelse i ESO, et guild skulle gjøre PvP men vi var kun 10, så vi kunne ikke gjøre mye alene, imidlertid var det et sted der masse Daggerfall styrker passerte så vi la en felle:Dame i undertøyet som danset og en fyr som spilte lut mens vi andre snek. I en pvp zone, jeg protesterte mente det var en for opplagt felle men alle bet på, to bet på to ganger I liket med andre MMO er quests noe du stort sett gjør alene. Ja de er for instanced her men det er ikke et kjempeproblem. Lenke til kommentar
Sectoid Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 (endret) Spiller fremdeles SWTOR i ny og ne. Spilte også Wildstar første måneden, men ble rett og slett utslitt av hvor lang tid det tar å levle for folk som ikke ønsker å queste. Trist at RIFT ikke henger med lenger, men nå er det jo gratis, så. Guild Wars II også.ESO vil jeg nok prøve meg på om det kommer en trial. Endret 21. juli 2014 av Sectoid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå