AudiA3 Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 (endret) Panelet er på 100hz.. hadde denne i 2 uker før jeg nå leverte denne tilbake og slo til på tilbudet til Expert på Samsung 65" 4k.. Sortnivået var nok dårligere enn det jeg trodde ved filmtitting.. Også kalibrerte Elkjøp tven for 499 (Waste of Money).. Vurderer kjøp av Sony 55" 3D Smart LED-TV KD-55X8505BAE. Er litt i tvil om hvor mye hertz denne TV-en har. Viser spesifikasjonene fra elkjop.no under. Har den 100 hz, og 100 hz ekstra med bildeforbedringsteknologi? Eller har den 200 hz? Hvis den kun har 100 hz uten Motionflow, vil dette være et problem når en ser på vanlig tv eller 3D? Eller er det bare å bruke motionflow når en ser 3D? Bildepanelfrekvens (Hz): 100Baklysskanning (Hz): 200Bildeforbedringsteknologi: Motionflow XR 200Hz Håper på svar Endret 26. august 2014 av AudiA3 Lenke til kommentar
Orjsko Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Men hva er grunnen til at Sony ikke har valgt 200hz panel? Funker motionflowen så bra som en erstatter? Lenke til kommentar
fleken Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Hei Stolt_Jensenbeeg jeg må nok si meg enig med deg om att jeg burde kjøpt et 55" og ikke 48" men men. Når det gjelder Tvn så er jeg meget fornøyd med den men er litt usikker på om jeg har klart å stille det helt inn . du nevnte tidligere att du kunne poste innstillingene. Takker for det viss du har tid. Lenke til kommentar
Stolt_Jensenbeeg Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Hei Stolt_Jensenbeeg jeg må nok si meg enig med deg om att jeg burde kjøpt et 55" og ikke 48" men men. Når det gjelder Tvn så er jeg meget fornøyd med den men er litt usikker på om jeg har klart å stille det helt inn . du nevnte tidligere att du kunne poste innstillingene. Takker for det viss du har tid. Beklager sent svar. De fleste kjedene har åpent kjøp i tretti dager. Kan du ikke benytte deg av det? Mine innstillinger er for tiden: Av med øko-løsninger og av med smart led. Picture mode: movie Bl: 7 Ct: 91 Brg: 45 Shrp: 35 Cl: 48 Dynamic cont: low Gamma: -2 Black tone off Colorado tone: warm2 Motion plus: custom, sett begge til 3, led clear motion off 1 Lenke til kommentar
fleken Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Hei Stolt_ Jensenbeeg sendte deg nettopp et svar men det forsvant vist så jeg prøver igjen. Jeg har nå prøvd litt att og frem med justering av bilde/fargene det som er et lite problem er att sendingene tv2 og NRK er så forskjellige att de burde ha forskjellige innstillinger. Viss jeg forstår det rett så er du ikke på Dynamisk bilde men på Standard eller?. Jeg er mer fornøyd med bilde når jeg ser på Netflix. Lenke til kommentar
Stolt_Jensenbeeg Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Det beste bildet er naturlig, ikke standard og dynamisk, synes jeg. Lenke til kommentar
Stolt_Jensenbeeg Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Rettelse: black tone: low Lenke til kommentar
Sagnet Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Hvor fornøyd er dere som har denne TV-en med bildet den leverer? Jeg har skjønt at sortnivået er bra, og innsynsvinkelen mindre bra. Hvordan er den på bevegelser og panoreringer? Er det noen hakking eller ujevnheter i bevegelsene? Lenke til kommentar
Akitu Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Hvor fornøyd er dere som har denne TV-en med bildet den leverer? Jeg har skjønt at sortnivået er bra, og innsynsvinkelen mindre bra. Hvordan er den på bevegelser og panoreringer? Er det noen hakking eller ujevnheter i bevegelsene? Heisann. Jeg bruker denne bl.a. som PC-skjerm, og når bakgrunnen er hvit, kan du se antydning til ghosting når du beveger muspekeren raskt over skjermen. På film m.m. legger ikke jeg spesielt merke til det. ------------- Har noen anbefaling av fjernkontroll på tablet til denne TV'n? Jeg har forsøkt en hel del, lite vellykket. Vet at Samsung skal ha laget en, men vet ikke hvor jeg finner den. På forhånd takk for tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 Noen av dere som kjøpte denne TV'en som ikke bruker stativet/foten? Finner ikke min egen, og må ta ned TV'en grunnet flytting. Om noen har en til overs - send meg en PM! Betaler for varen, selvfølgelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå