Gå til innhold

Flere som kjøpte Samsung UE55HU7505 i går?

Anbefalte innlegg

Hei,

Tenker bare sjekke om det var flere som hivde seg på tilbudet i går. 13999kr for denne var ikke så værst og den kom veldig bra ut i lyd og bilde sin test : http://www.lydogbilde.no/test/samsung-ue55hu7505

Litt skeptisk til denne og gameing, da den ca liggerpå 60+ ms imput lag, men det er vel kanskje greit for en casual gamer som meg. Noen som vet om dette er veldig merkbark?

Vurderte Sony X85 55", https://prisguiden.no/produkt/sony-bravia-kd-55x8505-204088 , men den kostet 6000 mer, og for det får jeg knall lydplanke i tillegg til samsungen.

Del gjerne dine tanker om disse!

KB

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

Jeg hoppet på tilbudet da det var for godt til å la det passere. Det at det snart er ligastart i Premier League gjorde heller ikke valget noe vanskeligere :)

Kan dessverre ikke si at jeg har leste noe ang testing av skjermen mot gaming. Du kan lese gjennom testen gjort av flatpanels.dk (de har bare testa 8505 versjonen, dog er 7- og 8-serien i samsung ofte helt like mtp display etc, bare det at 7'rn mangler noen finesser.)

Jeg tror dog at konsoll gaming mot denne tv'en skal fungere fint, om ikke kan du jo alltids angre på kjøpet.
Du/vi har fått en knall tv til en god pris, det er det ikke noe å lure på :)

Lenke til kommentar

Min er sendt til pakking, så håper jeg har den snart. Den scoret mye bedre i gameing enn f.eks 6900 serien. Synes prisen gjør den verdt det, da jeg også vil kjøpe lydplanke for lyd. Tenkte på den philipsen som også va på tilbud med avtagbare sider, men synes den var litt klumpete og passet ikke TV'n. Ser de fra samsung i grå/metall var veldig fine =)

Det gledes :w00t:

Lenke til kommentar

Sony er bedre på farger, bildebehandling og laver ms for gaming. Egentlig så ligger Sony frampå bildeutvikling flere hakk en feks samsung. Det er bare at det er veldig mange sauer rundt om i verden som kjøper '' billigere og like-bra-ser-ikke-noe-forskjell plastic fantastisk'' produktene til samsung. I form av veldig aggressiv reklame og billige produkter. Sony har også dyrere produksjons kostnader ved sine japanske fabrikker.

Har Samsung 40' hdtv selv da så ikke noe diss og den er bra den. men for all del det blir Xbr X900B toppmodellen til Sony når prisene synker. 30k + er for stivt pga de store høytallerne. X8505 er lillebroren og den er veldig flott den også.

anbefaler dere å lese det største Audio/video forumet som finnes, dere er det masse eiere som deler settings og andre tips http://www.avsforum.com/forum/166-lcd-flat-panel-displays/

Endret av Centy88
Lenke til kommentar

Nei, hvorfor det ? Den prisen er da bra. Hadde Sony X8505 feks kosta det samme så hadde det vært et bedre valg helt klart. Men den kan heller sammenlignes med samsung sin storebror HU8505 den med curve skjerm.

Gi oss tilbakemelding når du mottar skjermen og får testa litt. Jeg er helt sikkert på at du blir fornøyd uansett hvilken du velger. ;)

Endret av Centy88
Lenke til kommentar

Oi bra pris.Kanon tv da, les testen hos Dinside hvor de sammenligner med storebror X900B. Stort sett bare høytallerne som skiller dem.. Sony har veldig god svartnivå og detaljer. Tror du blir super fornøyd!

Endret av Centy88
Lenke til kommentar

Ble vist avbestilling igjen gitt. Elkjøp hadde sony 55x8505 til 13995 i går kveld:) Bestilte denne da Lefdal ikke kunne matche. Nå begynte det å bli veldig bra pris føler jeg. :w00t:

Jeg slo også til på denne på Elkjøps prispresser sist søndag. Det blir artig å få den inn i stua.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...