Gå til innhold

Olden Boble

Anbefalte innlegg

Jeg drakk mye av dette forrige gang jeg var på slankern, or når er ikke produktet å finne lenger. Det som er av Olden i butikken nå med Eplesmak, Pære og Mandarin smaker rett og slett dritt. Har Olden sluttet med Boble totalt? Er ganske leit om så siden jeg ikke liker vann og Faris smaker også dritt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Olden Boble finnes i fire forskjellige smaksvarianter; eple, solbær, sitron/lime og naturell.

Er det Naturell du savner?

Du ønsker rent vann med kullsyre?

Farris inneholder jo en del salter. Er det det du ikke liker?

Det finnes kanskje andre merker. Eller du kan kjøpe en brusmaskin.

Det er en investering, men det kan lønne seg dersom du liker smaken, og skal drikke mye av det.

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar

Olden Boble finnes i fire forskjellige smaksvarianter; eple, solbær, sitron/lime og naturell.

Er det Naturell du savner?

Du ønsker rent vann med kullsyre?

Farris inneholder jo en del salter. Er det det du ikke liker?

Det finnes kanskje andre merker. Eller du kan kjøpe en brusmaskin.

Det er en investering, men det kan lønne seg dersom du liker smaken, og skal drikke mye av det.

Hmm. Finner ikke Boble lenger i butikkene her. Bare normal Olden med kullsyre og noe smak. Eple/mandarin/pære. Ingen er gode. Og liker ikke Farris pga salt og at det er latterlig lite smak i de.

Imsdal med Pære er favoritten, men uheldigvis er det bare halvliter flasker å finne.

Endret av Stormwolf
Lenke til kommentar

Du kan jo prøve "Bris" Er vel tynnet ut Farris med mindre mineraler & bobler og finnes også med noen smaktilsetninger.

Edit:Legg forøvrig merke til at Farris er det som smaker mest av alle mineralvann uten tilsatt smak, pga. det svært høye mineral nivået. Om du feks. kjøper "brusmaskin" og bruker vanlig kranvann vil det smake mye mindre enn Farris, men man får også tak i smaktilsetninger der.

Endret av Vice
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...