Tmz Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Kommer sjeldent mer enn en gang, ihvertfall ikke uten pause imellom. Hadde ei som fortsatte rett etter jeg hadde kommet, var nære men kom ikke igjen, ganske frustrerende fordi da går man rundt og er kåt etterpå. Men hva gjør man ikke for damene... Lenke til kommentar
rockPaperScissors() Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Skjedde meg med hun jeg traff sist. To ganger etter hverandre med få minutters mellomrom. Lenke til kommentar
ragge_jz Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 "ulempa" med å fortsette med engang etterpå hvis man har kommet i dama, er at musa er full av sæd og det sørger for en måte hun er våt på som er, skal vi si "underlig"... Det blir for vått og klissete. Det syntes ikke jeg var allverdens... Sæd fra to-timer tilbake begynner å renne ut under akt nr 2, veit ikke helt, var ikke det diggeste. Bortsett fra det, er mye sex en fin ting. Men ville ikke ha giddet å komme inni dama på runde nr 1. Kom heller utenfor musa da. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. november 2014 Forfatter Del Skrevet 24. november 2014 Individuelt! Under samleie kan jeg godt komme og ta runde nr to, dog vanskeligere å komme andre gangen. Napper jeg i løken kan jeg fint komme 2-4 ganger på 10-20 minutt hvis jeg er godt kåt. Anonymous poster hash: 21ac9...64d Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg