Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kleint å ha sex.. Føler meg som et villdyr.

Anbefalte innlegg

Jeg er en ganske ordentlig gutt som er snill og artig. Er ikke noe badboy men heller ikke en soss. Blir kanskje sett på som svigermors drøm. :p Tingen er at de siste sexpartnerne mine har jeg på forhånd blitt ganske godt kjent med, og det har på en måte vært forelskelse inne i bildet med alle. Den siste jenta ble jeg veldig forelsket i, og hun ble forelsket i meg og etter noen uker hvor vi hadde blitt kjent med hverandre så hadde vi sex.

Når vi hadde sex følte jeg meg rett og slett som et villdyr og at jeg ble en helt annen person liksom. Var ikke voldelig men man må på en måte vise dominanse under sexøkten og ta initiativ til å skifte stillinger, ta hun hardt bakfra osv. Hun likte å bli spanket på rompa mens jeg tok henne bakfra.. Og det gjorde egentlig villdyr-følelsen komplett. :p

Denne følelsen av å bli en kåt varulv som blir dominerende og litt agressiv i senga blir nesten litt flaut der og da. For jeg blir en helt annen person og kjenner ikke meg selv igjen. Hvis det ikke er musikk spillende i bakrunnen føles det ekstra "galt" ut.. Nesten som at jeg gjør noe ulovlig. Haha.

Dette skjer egentlig med hver sexpartner jeg har.. Hva feiler det meg? :p

Anonymous poster hash: ca953...e52
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det som feiler deg er en kronisk tilstand. Den kan medføre ulemper som økt kroppstemperatur, manglende konsentrasjonsevne, personlighetsendring og stamming. Tilstanden rammer roughly 50% av befolkningen, og de rammede kan vise forskjellig grad av påvirking, samt at den trigges av eksterne faktorer som vises som regel å være den siste 50% av befolkningen, men kan også trigges av andre ting som dyr, planter, trær, vann og insekter. Tilstanden har ikke noe vitenskapelig navn, men på folkemunne kalles den kåt mann.

• Liker 4
Lenke til kommentar

du gjør alt rett, fortsett sånn. Alle menn som ikke knuller dama si skikkelig er ikke menn

damene er helt like hvis du tenker deg om, hvem dame er det som biter og klorer og liker å bli revet i håret og holdt rundt halsen til vanlig liksom? men i senga? der er alt digg :p

Endret av Henrik2k
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er en ganske ordentlig gutt som er snill og artig. Er ikke noe badboy men heller ikke en soss. Blir kanskje sett på som svigermors drøm. :p Tingen er at de siste sexpartnerne mine har jeg på forhånd blitt ganske godt kjent med, og det har på en måte vært forelskelse inne i bildet med alle. Den siste jenta ble jeg veldig forelsket i, og hun ble forelsket i meg og etter noen uker hvor vi hadde blitt kjent med hverandre så hadde vi sex.

Når vi hadde sex følte jeg meg rett og slett som et villdyr og at jeg ble en helt annen person liksom. Var ikke voldelig men man må på en måte vise dominanse under sexøkten og ta initiativ til å skifte stillinger, ta hun hardt bakfra osv. Hun likte å bli spanket på rompa mens jeg tok henne bakfra.. Og det gjorde egentlig villdyr-følelsen komplett. :p

Denne følelsen av å bli en kåt varulv som blir dominerende og litt agressiv i senga blir nesten litt flaut der og da. For jeg blir en helt annen person og kjenner ikke meg selv igjen. Hvis det ikke er musikk spillende i bakrunnen føles det ekstra "galt" ut.. Nesten som at jeg gjør noe ulovlig. Haha.

Dette skjer egentlig med hver sexpartner jeg har.. Hva feiler det meg? :p

Anonymous poster hash: ca953...e52

Jeg har noe av det samme. Når jeg ikke er kåt så er en god del av de tinga som jeg gjør og tenker når jeg er kåt fullstendig usmaklige. Jeg føler meg teit, flau og generelt nedfor.

Men det skal ikke store gnisten til, så plutselig er alt grisedigg og jeg blir kåt som et uvær igjen. Og så er vi tilbake til flau, teit og klein kort tid etter at akten er ferdig og endorfinrusen etter orgasmen har lagt seg.

Jævlig slitsomt, men jeg tror ikke det er noe annet å gjøre enn å lære seg å leve med.

Anonymous poster hash: 87ba1...75c

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...