kenny28 Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 Er det mulig å lage kataloger inne på google play music ? Jeg brukte Spotify tidligere og der kunne vi opprette kataloger til alle familiemedlemmene( en katalog til Per med hans spillelister og en annen til Pål o.s.v), men jeg finner ikke denne muligheten på Google. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Meg bekjent kan man ikke lage mapper med undermapper inni, dersom det var dette du tenkte på. Savner og denne muligheten, da det blir litt rotete med mange spillelister slik det er nå. Beholder uansett GPM pga Chromecast-støtten. Lenke til kommentar
kenny28 Skrevet 21. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2014 (endret) Ja det var akkurat det jeg mente. Litt rart at dette ikke er mulig, kan vel ikke være vanskelig å få til det :-( Endret 21. juli 2014 av kenny28 Lenke til kommentar
kenny28 Skrevet 25. august 2014 Forfatter Del Skrevet 25. august 2014 Noen som vet om dette arbeides med eller om det er et aktuelt tema ? Ingen andre som bruker GPM og som savner dette ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå