Tobias Hansen Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 "The Walking Dead" serien er en av de beste spillene jeg noensinne har spilt. Den spesielle grafikken, dialogen mellom de forskjellige karakterene og hvordan du selv kan styre handlingen er noe helt fantastisk, men det er en ting som ødelegger spillet. Det tar hundre år for hver episode og komme ut! "Telltale Games" kommer til å miste mange kjøpere på grunn av dette. Tar det virkelig så lang tid å lage episodene? Det kan jeg neppe tro. Har dere noen meninger om dette? Jeg har også to spørsmål: 1. Når kommer den neste episoden "Amid the Ruins" ut? 2. Kommer det en sesong 3 av "The Walking Dead"? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 Tipper noe av grunnen til at det tar lang tid mellom hver episode er at Telltale har mange prosjekter på gang. Tales From the Borderlands, Game of Thrones, The Wolf Among Us og The Walking Dead er nok ikke bare bare å jobbe med samtidig. Nå er de akkurat ferdig med The Wolf Among Us da så kanskje det hjelper litt. Med mindre de går i gang med sesong 2 med en gang da Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 (endret) Amid the ruins tror jeg kommer om 2 dager. 22 Juli. Det tar jo litt tid hvis alt skal animeres, rendres etc etc. Pluss, som Joe sier at de har mange andre ting gående også. Synes det er greit at det tar tid når det er ordentlig kvalitet. Hvis du ikke liker det kan du jo vente til alle episodene er ute, for så å spille igjennom alle i et strekk. Kjenner fler som gjør det. Endret 20. juli 2014 av Perrern 1 Lenke til kommentar
Tobias Hansen Skrevet 21. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2014 Amid the ruins tror jeg kommer om 2 dager. 22 Juli. Det tar jo litt tid hvis alt skal animeres, rendres etc etc. Pluss, som Joe sier at de har mange andre ting gående også. Synes det er greit at det tar tid når det er ordentlig kvalitet. Hvis du ikke liker det kan du jo vente til alle episodene er ute, for så å spille igjennom alle i et strekk. Kjenner fler som gjør det. Talk for svar begge to:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå