Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jenter: Hva tenker dere om uerfarne gutter?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jenter kan si at de liker "uerfarne menn", men de tenker pa et helt annet sett. Hadde "uerfarne" menn vert attraktivt, da hadde vel alle disse dataspillnerdene dratt damer i fleng?

Unngaa temaet og ikke gjor det til en big deal for deg selv. Skryt gjerne paa deg sexpartnere(de fleste menn gjor vel dette uansett). Har du ikke mange forhold bak deg? Bare si at du ikke har funnet den rette.

Man kan si hva man vil. Men om man har hatt sex med 10-15 stykker eller 0-2 stykker nar man er 25ar og mann. Ja da vil de fleste kvinner lure paa hva som er galt med den som har hatt sex med kun 0-2.

Prov det ut selv. Si til en dame at du er erfaren, si til en annen dame at du er uerfaren, reaksjonen ser du med en gang. Selvsagt kan du vere heldig a mote ei som faktisk liker det, men min egen erfaring er at kvinner flest liker menn med mer erfaring enn dem selv.

Fake it til you make it!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jenter kan si at de liker "uerfarne menn", men de tenker pa et helt annet sett. Hadde "uerfarne" menn vert attraktivt, da hadde vel alle disse dataspillnerdene dratt damer i fleng?

Unngaa temaet og ikke gjor det til en big deal for deg selv. Skryt gjerne paa deg sexpartnere(de fleste menn gjor vel dette uansett). Har du ikke mange forhold bak deg? Bare si at du ikke har funnet den rette.

Man kan si hva man vil. Men om man har hatt sex med 10-15 stykker eller 0-2 stykker nar man er 25ar og mann. Ja da vil de fleste kvinner lure paa hva som er galt med den som har hatt sex med kun 0-2.

Prov det ut selv. Si til en dame at du er erfaren, si til en annen dame at du er uerfaren, reaksjonen ser du med en gang. Selvsagt kan du vere heldig a mote ei som faktisk liker det, men min egen erfaring er at kvinner flest liker menn med mer erfaring enn dem selv.

Fake it til you make it!

Damer er forskjellige, vi er ikke ensartet gruppe som mener akkurat likt alle sammen. Jeg hadde tenkt at en mann som har hatt sex med 15 stykker++ var "horete". Det hadde vært turn-off, rett og slett. Jeg hadde heller tenkt at han som hadde få sexpartnere valgte sine partnere med omhu, hvilket jeg mener det står respekt av. Det ville vært i tråd med mine verdier. Og jeg er overhodet ikke alene om å mene dette. Problemet er vel kanskje at det ikke er "jenter som meg" som roper høyest.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Tips til TS:

Vær selvsikker, og utrykk deg selv med selvsikkerhet. Husk humor, ta initiativet til ting. Og ikke minst, ikke hør for mye på sånne som meg som prøver å fortelle deg hva du skal gjøre. Du lærer av erfaring. :) Livet tar uventede vendinger. Men da må du også ta litt sjanser, og ikke leve for "trygt". Anonymous poster hash: 69164...56a

Lenke til kommentar

Damer er forskjellige, vi er ikke ensartet gruppe som mener akkurat likt alle sammen. Jeg hadde tenkt at en mann som har hatt sex med 15 stykker++ var "horete". Det hadde vært turn-off, rett og slett. Jeg hadde heller tenkt at han som hadde få sexpartnere valgte sine partnere med omhu, hvilket jeg mener det står respekt av. Det ville vært i tråd med mine verdier. Og jeg er overhodet ikke alene om å mene dette. Problemet er vel kanskje at det ikke er "jenter som meg" som roper høyest.

At damer er forskjellige er vi enige om. Derfor bruker jeg begrep som "de fleste".

15 stykker horete? I hvilken alder? Snakke vi aldersgruppen 25ish så er 15 sexpartnere ikke ekstremt i det hele tatt(uavhengig av kjønn). Mer enn 1-2 sexpartnere i løpet av et år er altså horete?

Som jeg sier. Damer kan si at menn som har mange sexpartnere er horete, samtidig så er det disse "horene" som drar flest damer. Kvinnfolklogikk! Er en mann "preselected" av andre kvinner, så er dette psykologisk sett veldig attraktivt for majoriteten av kvinner/jenter. Boyband/justin bieber er gode eksempler. Men før vi drar dette lenger får vi være enige om å være uenig.

Lenke til kommentar

At damer er forskjellige er vi enige om. Derfor bruker jeg begrep som "de fleste".

15 stykker horete? I hvilken alder? Snakke vi aldersgruppen 25ish så er 15 sexpartnere ikke ekstremt i det hele tatt(uavhengig av kjønn). Mer enn 1-2 sexpartnere i løpet av et år er altså horete?

Som jeg sier. Damer kan si at menn som har mange sexpartnere er horete, samtidig så er det disse "horene" som drar flest damer. Kvinnfolklogikk! Er en mann "preselected" av andre kvinner, så er dette psykologisk sett veldig attraktivt for majoriteten av kvinner/jenter. Boyband/justin bieber er gode eksempler. Men før vi drar dette lenger får vi være enige om å være uenig.

Har du noen statistikk å vise til, siden du sier "de fleste"? Jeg mener, de færreste av mine venninner kjenner seg igjen i dine beskrivelser, ergo må jeg spørre. Derimot er det godt mulig at de kvinnene man hører mest fra er nettopp også de som da går etter disse mennene.

Og menn som har hatt seg med 15 stykker, uavhengig av alder, er jeg generelt lite interessert i. Ja, jeg synes faktisk det er mye, men det er nok fordi jeg aldri kunne hatt sex med noen jeg ikke var oppriktig glad i. Sex og kjærlighet er for meg nært knyttet sammen. Og hvis en fyr på si 25 år har hatt sex med 15 stykker er det nært å tenke seg at disse er gjennom ONS eller lignende.

Og det er helt greit det, men det er ikke noe for meg. Personlig foretrekker jeg menn som ikke har hatt seg med massevis av damer (og ja 15 stykker er for meg mange) og som relaterer sex mer mot kjærlighet enn bare noe rent platonisk. Som samboeren min som helst kun vil ha sex med en han er glad i.

Endret av yvonne2
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...