AnonymDiskusjon Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 Hei.. det er en gutt jeg har møtt et par ganger tidligere. For noen dager kom han hjem fra ferie og jeg fikk en melding fra han om vi skulle finne på noe om noen dager, siden han var litt syk når han kom hjem. Så vi skulle egentlig møtes i dag, men hadde ikke avtalt noe fast tidspunkt ettersom vi måtte se an… så tikker det inn en melding fra han... Han "Hei! Er fortsatt veldig syk og drar på hytta i dag for å bli frisk :/" Jeg: Hmm, okei… god bedring :/ Han: Takk takk! Er tilbake på fredag Tror han drar med familien i dag. Hvordan skal jeg tolke dette, og skal jeg tro på han? Anonymous poster hash: fcacc...8b5 Lenke til kommentar
Populært innlegg Kverulantus Skrevet 20. juli 2014 Populært innlegg Del Skrevet 20. juli 2014 Han forteller deg når han er tilbake. Hvorfor skal dere jenter alltid tro det verste? 11 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2014 Han forteller deg når han er tilbake. Hvorfor skal dere jenter alltid tro det verste? Bare stusset litt over at han liksom måtte på hytta for å bli frisk, haha. Men klart, det er jo roligere omgivelser på hytta som regel. PLUSS at jeg kjenner noen kompiser som bruker sykdom som unnskyldning når de ikke vil møte jenta… men kan jo faktisk være sant det han sier da, at han er syk. Får se om han tar kontakt. Kjipt var det. Anonymous poster hash: fcacc...8b5 Lenke til kommentar
Superby Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 har en kompis som er syk som dro til hytta i dag. rimelig sikker på at vi snakker om samme fyr så ikke uroe deg, han dro på hytta Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 (endret) spiller det noen rolle? La oss si at han er syk, og dro på hytta for å slappe av. Når han kommer ned igjen, snakker dere sammen og avtaler å enten møtes eller ikke møtes. La oss si han faker det og dro ikke på hytta, når han sier han er komt tilbake til byen, snakker dere sammen og avtaler å enten møtes eller ikke møtes. Uansett hva han egentlig gjør, er hendelsesforløpet ditt helt identisk, og du skal egentlig drite i om han er på hytta eller ei, eneste du skal tenke er at når dere snakker sammen neste gang, så vil du finne ut om dere skal møtes eller ikke. til alle jenter: ikke sitt og konspirer og lur på ditt og datt når det ikke er en spesifikk avtale gjort, bare la det flyte, være litt laid back, det er så utrolig mye mere sexy enn damer som skal låse avtaler ved hver anledning og er mistenksomme tvert du endrer en avtale eller sier noe som ikke stemmer 100% overens med noe du har sagt før osv.... turnoff Endret 20. juli 2014 av Henrik2k 1 Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 Gjør ho en tjeneste og ikke si at ho skrev noe her. Det er tydeligvis ikke smart. (Egen erfaring) Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2014 har en kompis som er syk som dro til hytta i dag. rimelig sikker på at vi snakker om samme fyr så ikke uroe deg, han dro på hytta Hvem fyr? Anonymous poster hash: fcacc...8b5 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 Du kan tolke det som at han er blitt syk, drar til hytta og kommer tilbake på fredag. Og derfor kan dere treffes på fredag eller lørdag. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2014 spiller det noen rolle? La oss si at han er syk, og dro på hytta for å slappe av. Når han kommer ned igjen, snakker dere sammen og avtaler å enten møtes eller ikke møtes. La oss si han faker det og dro ikke på hytta, når han sier han er komt tilbake til byen, snakker dere sammen og avtaler å enten møtes eller ikke møtes. Uansett hva han egentlig gjør, er hendelsesforløpet ditt helt identisk, og du skal egentlig drite i om han er på hytta eller ei, eneste du skal tenke er at når dere snakker sammen neste gang, så vil du finne ut om dere skal møtes eller ikke. til alle jenter: ikke sitt og konspirer og lur på ditt og datt når det ikke er en spesifikk avtale gjort, bare la det flyte, være litt laid back, det er så utrolig mye mere sexy enn damer som skal låse avtaler ved hver anledning og er mistenksomme tvert du endrer en avtale eller sier noe som ikke stemmer 100% overens med noe du har sagt før osv.... turnoff Nå hadde jeg tolket meldingen som at han skulle på hytta, men om det skulle vise seg at han ikke har vært på hytta, så gir jeg en god faen i hva som er sexy eller ikke sexy. Orker man ikke holde en avtale, eller man ombestemmer seg, så sier man det. Man lyver ikke om at man skal på hytta. Er det noe som er usexy, så de det menn som lyver støtt og stadig. Anonymous poster hash: 5586d...b0b Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2014 Er det noe som er usexy, så de det menn som lyver om at de skal på hytta. Anonymous poster hash: 70ac8...ab0 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2014 Jeg vet han her ikke lyver om det. Anonymous poster hash: fcacc...8b5 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2014 Du kan tolke det som at han er blitt syk, drar til hytta og kommer tilbake på fredag. Og derfor kan dere treffes på fredag eller lørdag. Så det betyr at han fortsatt vil se meg? Skal jeg la han ta kontakt når han kommer hjem igjen da? TS Anonymous poster hash: fcacc...8b5 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2014 har en kompis som er syk som dro til hytta i dag. rimelig sikker på at vi snakker om samme fyr så ikke uroe deg, han dro på hytta Hva begynner navnet hans på? Si det. Ser du er 96 - og tror ikke denne fyren henger med 96ere akkruat. Anonymous poster hash: fcacc...8b5 Lenke til kommentar
mursteinen Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 (endret) Du kan tolke det som at han er blitt syk, drar til hytta og kommer tilbake på fredag. Og derfor kan dere treffes på fredag eller lørdag. Så det betyr at han fortsatt vil se meg? Skal jeg la han ta kontakt når han kommer hjem igjen da? TS Anonymous poster hash: fcacc...8b5 Jaa, jeg vil si det Han sendte jo "Jeg er tilbake på fredag ;)" Tror han hinter til at han vil se deg rundt den tiden da, så enten på fredag eller lørdag Tror dette går fint, jeg Jeg ville ha ventet til han tar kontakt med deg igjen på fredag, vent evt. til kvelden og hvis han fortsatt ikke har tatt kontakt da, kan du jo sende han en liten melding og skrive "Kost deg på hytten?" Endret 21. juli 2014 av mursteinen Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 (endret) Jeg sier til damene at jeg skal ut og treffe andre damer men egentlig drar jeg på fisketur Endret 21. juli 2014 av Eriksendrul 3 Lenke til kommentar
Superby Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 har en kompis som er syk som dro til hytta i dag. rimelig sikker på at vi snakker om samme fyr så ikke uroe deg, han dro på hytta Hva begynner navnet hans på? Si det. Ser du er 96 - og tror ikke denne fyren henger med 96ere akkruat. Anonymous poster hash: fcacc...8b5 Hvis han er eldre enn 96 og du er på samme alder som han så er du bare barnslig og overdriver noe ekstremt. Hvis han er yngere enn 96 og du er på samme alder som han så er det forstålig at du klikker sånn. Hvis han sier han dro til hytta så gjorde han sikkert det, hvis ikke så lyver han til deg å banger andre bitches. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2014 har en kompis som er syk som dro til hytta i dag. rimelig sikker på at vi snakker om samme fyr så ikke uroe deg, han dro på hytta Hva begynner navnet hans på? Si det. Ser du er 96 - og tror ikke denne fyren henger med 96ere akkruat. Anonymous poster hash: fcacc...8b5 Hvis han er eldre enn 96 og du er på samme alder som han så er du bare barnslig og overdriver noe ekstremt. Hvis han er yngere enn 96 og du er på samme alder som han så er det forstålig at du klikker sånn. Hvis han sier han dro til hytta så gjorde han sikkert det, hvis ikke så lyver han til deg å banger andre bitches. TS. Vi begge er eldre enn 96. Jeg er barnslig noen ganger, ja. Men det var ikke poenget. Jeg VET han er på hytta med familien sin. Men jeg var redd at han brukte sykdom som en unnskyldning for å ikke møte meg. Jeg er veldig usikker på hvor jeg har han, egentlig. Han tar omtrent aldri ins ellers, kun når vi skal treffes. Anonymous poster hash: fcacc...8b5 Lenke til kommentar
Superby Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 da spør du neste gang du møter han "hvor er det jeg egentlig har deg?"... problem solved! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2014 da spør du neste gang du møter han "hvor er det jeg egentlig har deg?"... problem solved! Nei, det er for tidlig. Vet det ville skremt han bort hvis jeg tok noe slikt opp. Anonymous poster hash: fcacc...8b5 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Du kunne sendt ham en melding etter noen dager og spurt hvordan han føler seg. Hørt noe mer fra ham? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå