camz1 Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 (endret) Fjernet Endret 20. juli 2014 av camz1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 Er da ikke værre en å si hvor du bord så vil folk på forumet i nærheten sende deg PM. (Helt til tråden blir stengt selvsagt) Lenke til kommentar
camz1 Skrevet 20. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2014 (endret) Fjernet Endret 20. juli 2014 av camz1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 Du burde kanskje også lage en prisoversikt over tjenester. Kanskje du også kan f.eks legge ut et kodeord som gir f.eks 10% rabatt, f.eks "Diskusjon.no123", da vil folk komme til deg da dem vet det er penger å spare. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 (endret) Du kan jo annonsere i aviser o.l. Endret 20. juli 2014 av Nedward Lenke til kommentar
*F* Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 Eventuelt kan du annonsere på facebook veggen din, kanskje du har noen venner som vil kjøpe? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 Er et lass med eskorter på Twitter. Regner med at de ikke bare er der for moro skyld. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 Jeg lurer enkelt og greit på hvor jeg skal finne kunder. Er ikke interessert i å lage en bruker på disse eskortesidene foreløpig. Ikke kom med usaklige kommentarer om hva jeg gjør mot meg selv etc., Vet veldig godt hva jeg driver med sånn sett Noen råd? Gjerne fra noen med erfaring Synes folk er genuin dumme som poster slike innlegg som dette på forumet. Er nok ikke vanskelig for politiet å fange opp slikt, neida! Lenke til kommentar
*F* Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 Jeg lurer enkelt og greit på hvor jeg skal finne kunder. Er ikke interessert i å lage en bruker på disse eskortesidene foreløpig. Ikke kom med usaklige kommentarer om hva jeg gjør mot meg selv etc., Vet veldig godt hva jeg driver med sånn sett Noen råd? Gjerne fra noen med erfaring Synes folk er genuin dumme som poster slike innlegg som dette på forumet. Er nok ikke vanskelig for politiet å fange opp slikt, neida! TS gjør da ikke noe ulovlig. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 Når det kommer sånne poster som dette på forumet lurer jeg alltid på hva de har å tilby. Hva som skiller de fra resten, liksom. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 Dette er sikkert ikke troll, neida... Føler ikke hw.no burde være stedet for å få tips til hvordan man skal selge seg selv. Men dette er vel opp til forumet å bestemme. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 Når det kommer sånne poster som dette på forumet lurer jeg alltid på hva de har å tilby. Hva som skiller de fra resten, liksom. Ja det er jo et godt spørsmål. TS: Hvorfor skal man kjøpe av deg i stedenfor andre? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 TS gjør da ikke noe ulovlig. Dem som er dum nok til å faktisk kjøpe en slik "tjeneste" gjør noe ulovlig. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 TS gjør da ikke noe ulovlig. Dem som er dum nok til å faktisk kjøpe en slik "tjeneste" gjør noe ulovlig. Ja, men det blir noe annet. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 (endret) TS gjør da ikke noe ulovlig. Dem som er dum nok til å faktisk kjøpe en slik "tjeneste" gjør noe ulovlig. Hvem er du til å bestemme hva som er rett og galt? Folk er ulike. Endret 20. juli 2014 av Bruker-182691 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå