Juggel Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 Hei. Har et lite men plagsomt problem. Har akkurat satt sammen ny pc, men "på knappen" funker ikke. Reset knappen funker så jeg får på pc'n ved bruk av denne. Jeg sjekka front panel kontaktene og jeg har to kontakter som heter Reset SW. Burde ikke en av disse hete Power SW? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 jo.. prøv å bytt rundt på dem Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 Jeg sjekka front panel kontaktene og jeg har to kontakter som heter Reset SW. Burde ikke en av disse hete Power SW? Høres ut som en produksjonsfeil. Hvis du har tilgang på et multimeter så kan du måle om en av dem er koblet på power-knappen. Hva slags kabinett? Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 20. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2014 Har et nzxt h440 kabinett. Skal prøve med multimeter å se. Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 20. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2014 Var strøm i begge. Tok å bytta på de to kontaktene noen ganger og plutselig funka det. Spesielt, men nå har jeg i alle fall merka den som tydeligvis skal være power switch. Lenke til kommentar
War Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 (endret) Hehe, made in china. Fikk en corsair axi 860 som det sto 760 på om jeg snudde den. De printer, men ingen av de kan lese ukineisik^^ Hadde vel blitt feil om vi skulle printe kinesisk også. Endret 20. juli 2014 av War Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå