Nissanprimera91 Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 Hei, lurer på om dette er noe å bekymre seg over? Har blitt en del større enn det var for en måndte siden... Er ikke rustet igjennom (ihvertfall det jeg kan se) Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 Det blir jo ikke akkurat bedre med tiden. Hvis du har tenkt å beholde bilen lenge, så ville jeg gjort noe med det før det blir verre. Lenke til kommentar
Nissanprimera91 Skrevet 20. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2014 Ja, må nok d... Har nettopp slipt rusten, og det er rustet igjennom gitt... Må vell få det sveiset, for d dær går vell ikke igjennom EU?:/ Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 Det er vel ikke bærende konstruksjon, så burde ikke være problem med EU. Men hvis det nå er hull, så kommer det vann inn der som kan jobbe på andre deler av karosseriet. Hvis du kan sveise, så ville jeg gjort det, evt finne en alternativ måte å få dekket hullet. Gå over med hammerrite eller annen rustdempene middel og evt lakkere hvis du bryr deg om det. Lenke til kommentar
Nissanprimera91 Skrevet 20. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2014 Det er vel ikke bærende konstruksjon, så burde ikke være problem med EU. Men hvis det nå er hull, så kommer det vann inn der som kan jobbe på andre deler av karosseriet. Hvis du kan sveise, så ville jeg gjort det, evt finne en alternativ måte å få dekket hullet. Gå over med hammerrite eller annen rustdempene middel og evt lakkere hvis du bryr deg om det. Får sveisehjelp uti uka, så dette skal sikkert gå bra Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 Sveising skal vel ikke være nødvendig. Slip, puss, hammerrite, fyller, puss, grunning og lakkering Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Sveising skal vel ikke være nødvendig. Slip, puss, hammerrite, fyller, puss, grunning og lakkering Hvis det er hull, så burde det tettes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå