Yippee Skrevet 20. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2014 Har et motorola nettbrett, hvor jeg akkurat lastet ned en fil. men finner ingen dokument mapper eller hardisk... Noob trenger virkelig hjelp ! Lenke til kommentar
covah Skrevet 20. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2014 Kjenner ikke til Motorola, men på Samsungs enheter har man feks. "Mine nedlastinge" som tar deg direkte til denne mappen. De har også en enkel filbehandler som heter "Mine Filer". Kanskje Motorola har noe lignende? Hvis ikke, finnes det flere filbehandlere på Play Store (ES Filbehandler/Astro File Manager) du kan laste ned. Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 20. juli 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. juli 2014 Den har ikke noe av det du nevner.. men den har Play store.. står etter jeg lastet ned at filen er lagt på //SDcard/download Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 20. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2014 Alle android-enheter har en eller annen form for filbehandler, og da er det bare å manøvrere seg fram til /SDcard/download for å finne filen. Hvis enheten mot formodning ikke har en filbehandler, så er som sagt ES filutforsker et svært godt alternativ. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå