Gå til innhold

Erfaringer med Chess SuperSurf?


Anbefalte innlegg

Jeg bruker aldri mobilen til surfing eller andre ting på nett, og de ytterst få gangene jeg gjør det så bruker jeg bare det trådløse nettverket enten hjemme hos meg selv eller når jeg er hos andre.

 

Men i år tenkte jeg å bruke 1-2 uker av ferien min på familiehytta, og siden vi er der kun i noen ferier så har det ikke vært aktuelt å ha noe internett-tilkobling der. Men siden jeg nå drar dit og tenker å bli i et par uker så vurderer jeg rett og slett om jeg skal legge til SuperSurf 6000MB til Chess abonnementet mitt og koble mobilen til laptopen. Noen som har erfaringer med dette? Testet det med det trådløse nettverket her hjemme og det så ut til å fungere helt fint.

 

En annen ting jeg lurer på er hvor lenge varer dette når jeg kobler det til pcen? Hovedgrunnen til at jeg vil ha med meg internett på hytta er at jeg driver en nettside på fritiden, og 2 uker uten mulighet til å jobbe med den blir i overkant. Så vi snakker da om arbeid i wordpress, på facebook, vanlig surfing, sjekke et par hundre feeds via feeddemon og muligens litt bruk av youtube - 1-2 timer hver kveld. Vil vel egentlig kalle det vanlig bruk i maks et par timer hver kveld.

 

Og en siste ting. Hvor lang tid tar det fra man bestiller en tilleggstjeneste som SuperSurf til det er klart til bruk?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...