Gå til innhold

Boops boops

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Org: Bildet er tett og passe innpå, og kunne etter min mening også passe ypperlig i stilleben-kategorien. Jeg tror dessuten at det har et godt potensiale til en aldri så liten s/h-studie.

Et strålende bilde med fin følgetekst, god sommer!

Vh.

Takk for hyggelig kommentar.

Jeg lurte på hvilken kategori jeg skulle putte dette i, syntes ikke jakt og fiske var det rette her, men tenkte at fisk er og også ålreite dyr. Stilleben kom jeg ikke på, synes da at den franske versjonen Nature morte ville vært mer betegnende her. Jeg har lagt inn en s/h-variant, men liker nok den fargeglade versjonen best her, blå vaskevannsfat gir ofte en fin bakgrunn?

God sommer til deg også

Lenke til kommentar

Jeg liker fargeversjonen svært godt! Blå vaskevannsfat har til alle tider vært undervurdert.

Når jeg først er i gang må jeg si at "morte"-versjonen ;) (Stikk den!) i s/h er like interessant. Kjempeflott er den! Kaaanskje at litt mer kontrast og venstre-spaken på histogrammet til høyre hadde hevet inntrykket enda et hakk (Min skjerm, min smak).

Jeg glemte å nevne i første kommentaren min at det halve øyet i høye bildekant ikke er helt heldig. En sjekk rundt kantene før man legger ut er alltid lurt ...

Takk for titten, hyggelig!

Vh.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...