eriknor Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 Libelle Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 Lekkert og detaljrikt. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 Vanskelig å finne noe feil på modellen her hva lys, skarphet, farger og detaljer angår. Uskarpheten i den bortre vingen skyldes vel macrolinsa. Personlig ville jeg klonet bort den vesle utveksten nede på greina eller hva det nå er libellen står på. Den oppe går jo liksom sammen med detaljene der så den trekker ikke oppmerksomhet i den grad. Jo, jeg er vel litt pirkete. Men det er jo til syvende og sist opptil fotografen å pirken til følge. Roar Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 20. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2014 Vanskelig å finne noe feil på modellen her hva lys, skarphet, farger og detaljer angår. Uskarpheten i den bortre vingen skyldes vel macrolinsa. Personlig ville jeg klonet bort den vesle utveksten nede på greina eller hva det nå er libellen står på. Den oppe går jo liksom sammen med detaljene der så den trekker ikke oppmerksomhet i den grad. Jo, jeg er vel litt pirkete. Men det er jo til syvende og sist opptil fotografen å pirken til følge. Roar Takk for det. Det er greit at du er pirkete, det er ikke alltid jeg får med meg slike detaljer selv. Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Fantastisk flott makro, jeg synes det er fin skarphet i bildet, rolig og fin bakgrunn. Lekkert Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg