AnonymDiskusjon Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 Jeg har aldri kjent det når jeg har fått fylt opp musen med cum, noe enkelte gutter synes er overraskende, så jeg lurer bare på om det er vanlig å kjenne når en blir sprutet i? Anonymous poster hash: 40d81...e4e Lenke til kommentar
Deimos_Anomaly Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 Tror ikke det er så vanlig å kjenne at man blir sprutet i (jeg har aldri spurt), men en del jenter liker følelsen av at det renner litt ut etterpå. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2014 Ja Kan du forklare følelsen av å få cum i seg? Blir sexen bedre eller er det bare ekkelt? For oss gutter som ikke visste dette fra før av. Anonymous poster hash: 27ee6...af3 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 Ja Kan du forklare følelsen av å få cum i seg? Blir sexen bedre eller er det bare ekkelt? For oss gutter som ikke visste dette fra før av. Anonymous poster hash: 27ee6...af3 Det er så som så. Kan være veldig tennende hvis det er noe gutten tenner på (man får gjerne seksuell nytelse av å se at partneren sin koser seg ekstra mye) og smålig irriterende i ettertid fordi det sakte siver ut igjen. Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 (endret) kjekt å ha noe papir liggende så man kan lett holde det inni seg lenge nok til å komme seg over til dassen eller dusjen selv om man kanskje ikke synes sæd er ekkelt (jeg synest det er), så er det praktisk å slippe å bytte sengetøy etter hver pulings Endret 20. juli 2014 av Pseudopod Lenke til kommentar
Superby Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 hadde en kompiss som sprutet sæden på dyna, tror ikke han byttet sengetøy på 1 år.. sengetøyet var så stivt at man kunne holde dyna rett ut uten at den falt sammen. Lenke til kommentar
xelp Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 hadde en kompiss som sprutet sæden på dyna, tror ikke han byttet sengetøy på 1 år.. sengetøyet var så stivt at man kunne holde dyna rett ut uten at den falt sammen. Fya.. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2014 noen damer digger det, andre ikke, sånn er det bare..... knuller litt på ei som liker at etter jeg har kommet inni henne, skal jeg ligge med pikken inni henne, hun ligger helt rolig og begynner å jobbe med noe muskler der nede i en 20-30 sek, så kommer hun..... merkelig men også litt hot Anonymous poster hash: 1a8c0...904 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 Høres ut som hun faker Man kjenner ikke selve spruten, kjenner bare at pikken rykker til. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 Du kan kjenne at han kommer jo, at du blir fylt. Føles nesten som å tisse på seg Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2014 Holder på med ei som kjenner varmeforskjellen når jeg kommer, og at det blir hakket fuktigere. Anonymous poster hash: acffe...9bb Lenke til kommentar
MoonLight Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 (endret) hadde en kompiss som sprutet sæden på dyna, tror ikke han byttet sengetøy på 1 år.. sengetøyet var så stivt at man kunne holde dyna rett ut uten at den falt sammen. Oh. My. God....oOo....er'e muli?! Endret 20. juli 2014 av MoonLight Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2014 un ligger helt rolig og begynner å jobbe med noe muskler der nede i en 20-30 sek, så kommer hun..... merkelig men også litt hot Anonymous poster hash: 1a8c0...904 Dvs hun kniper igjen? Kjenner du da at hun gjør det, at det strammer seg rundt pikken? Jeg pleier også knipe igjen, føler det gir mer for begge parter, men har aldri spurt gutten om han merker noe til det. Dere andre som har svart - jeg selv har aldri, såvidt jeg har merket, kjent det når jeg har blitt sprutet innvendig... verken at det rykker eller at jeg "blir dusja" av noe. Eneste jeg merker det på er eventuelle lyder/oppførselen idet han kommer, men må ofte høre han si det før jeg vet at han har komt. Er det vanlig da? Anonymous poster hash: 40d81...e4e Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg