Gå til innhold

Dataen restarter seg uten grunn

Anbefalte innlegg

Før skjedde dette BARE når jeg brant RW CD'er.. aldri ellers.. så jeg trodde bare dette tar mye ressurser som jeg ikke har nok av :shrug: . men i det siste har det skjedd flere andre ganger. utrolig irriterende, skjer under et lite spill(som ikke tar mye ressurser). jeg husker ikke akkurat hva jeg har drivi med når dette har skjedd. men jeg skjønner ingen ting. har resetta biosen og for sikkerhets skyld. men ingen ting er anderledes.

noen som har en ide om hva som kan være galt?

spenning? varme? strøm?

nettopp fått nytt kabinett med flere vifter så temperaturen har sunket med nærmere 10 grader. tviler derfor på at det er varme. har fått ny PSU også. derfor tviler jeg på noe med strøm. dette har skjedd før jeg fikk dette også. ikke noe nytt etter utbytte av hardware.

kan hende det er varmen på skjermkortet? tror det blir litt varmt til tider.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det er nok ikke PSU, for som jeg skriver har jeg nettopp kjøpt ny Enhance 460w. det samme problemet hadde jeg med den gamle aopen250w :lol:

jeg er ærlig talt ikke sikker på hvordan ram jeg bruker. eneste jeg vet er at det er SDRAM. har 3x256 brikker. 2 av dem har jeg fått fra multicom og de er like. og den siste har jeg fått av en kamerat så jeg vet ikke hve det er :shrug:

regner med at de fra multicom er disse

EPoX EP-8KTA HK

AMD Athlon T-Bird 900

WD 20gb, 80gb

Lenke til kommentar

jeg tok ramtest og ble ikke noe klokere av den grunn. skjønte ikke noe av den(den windowsbaserte).

men jeg tok ut den siste rambrikka(TwinMOS PC133 viste det seg å være), og da fungerte det ene spille perfekt værtfall :woot:

hvorfor fungerer ikke denne ramen mot hverandre ? :shrug:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...