AnonymDiskusjon Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 Jeg lurer på om dere synes det er hot eller ikke, med jenter som blir våt/søkkvåt under sex? Altså at du merker hun blir våt mellom beina når du puler henne. Jeg har en tendens til å bli rimelig fuktig, og har egentlig inntrykk av at det er noe gutter liker, men er det det? Anonymous poster hash: 87a4c...985 5 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 Det viser at jenta er kåt og liker det, så de fleste gutter liker det 2 Lenke til kommentar
Deimos_Anomaly Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 Det er hvertfall ikke sexy hvis dama er tørr, da gjør man gjerne noe galt Det finnes vel en grense der mer fuktighet begynner å bli lite digg, men den er nok ganske høy. Jeg har aldri opplevd det som noe problem, men det er ikke nødvendigvis mer sexy med mer fuktighet. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 Selvfølgelig! Om jenten pisser på seg når man knuller, samtidig som hun får orgasme, så er det et pluss. 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2014 Selvfølgelig! Om jenten pisser på seg når man knuller, samtidig som hun får orgasme, så er det et pluss. Haha, akkurat det hørtes ikke helt riktig ut.. Men små/passelige kåthetsdammer er sexy mener dere? Blir det ikke mindre friksjon osv når dere knuller en dame som tidvis fosser ut av vaginaen? Anonymous poster hash: 87a4c...985 Lenke til kommentar
Deimos_Anomaly Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 Pisser på seg gjør de nok ikke, men man har sansynligvis gjort noe riktig hvis dama får en skikkelig sprutorgasme. Det finnes helt sikkert menn som synes det er ekkelt hvis det blir skikkelig vått, men det er hvertfall ikke noe å bekymre seg over. Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 Ja, det er ganske digg å se jenter som er så våte at det drypper av de. Ikke digg nok til at dere trenger å fake det med piss, da. Drypper du ikke så drypper du ikke, så enkelt er det. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2014 Jeg synes det er jævlig ekkelt om dama begynner å squirte jizz over hele meg mens jeg holder på. Det er selvfølgelig ikke noe dama kan noe for, det bare skjer.. Å være litt fuktig og våt er greit, men å gjøre slik at jeg må brenne madrassen er ikke greit. Jeg som gutt mener det er nasty. Personlige preferanser I guess. Anonymous poster hash: b488a...0f0 Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 Squirting er ikke det samme som å være våt. To helt forskjellige fenomener. Når det er sagt, så er det litt kult når dama ejakulerer. Litt icky, men også kult. 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 Squirting er ikke det samme som å være våt. To helt forskjellige fenomener. Når det er sagt, så er det litt kult når dama ejakulerer. Litt icky, men også kult.Det er utrolig kult. Da vet man at man har gjort noe bra. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2014 Jef liker å ha sex med damer som blir våte under foreplay, gjør den senere jobben mye enklere Anonymous poster hash: f4af6...599 1 Lenke til kommentar
Superby Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 man skal være jævlig våt før fuktigheten blir avskyelig. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2014 Jeg lurer på om dere synes det er hot eller ikke, med jenter som blir våt/søkkvåt under sex? Altså at du merker hun blir våt mellom beina når du puler henne. Jeg har en tendens til å bli rimelig fuktig, og har egentlig inntrykk av at det er noe gutter liker, men er det det? Anonymous poster hash: 87a4c...985 Hvis du møter på en gutt som synes det er ekkelt, så er det på tide å bytte partner.. Anonymous poster hash: 9f14b...9e8 4 Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Jeg lurer på om dere synes det er hot eller ikke, med jenter som blir våt/søkkvåt under sex? Altså at du merker hun blir våt mellom beina når du puler henne. Jeg har en tendens til å bli rimelig fuktig, og har egentlig inntrykk av at det er noe gutter liker, men er det det? Anonymous poster hash: 87a4c...985 Er ikke det bare god smøring da? Jeg tror jeg ville gifta meg med den jenta som ble sånn som dette.. Hvis det var pga. at hun likte meg såpass godt og ikke fordi hun er slik uansett, men det kan jeg love deg at gutter må jo bare elske dette, og det er jo helt fantastisk hvis man er forelsket i hverandre Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. august 2014 Forfatter Del Skrevet 12. august 2014 Squirting er ikke det samme som å være våt. To helt forskjellige fenomener. Når det er sagt, så er det litt kult når dama ejakulerer. Litt icky, men også kult. Hadde 69er med dama en gang, og hun squirtet noe helt jævlig da hu kom. Fikk det over hele fjeset. Kan trygt si det var en rimelig what the fuck opplevelse, men tror begge to ble sjokkerte. Heldigvis klarte vi å le av det, hentet en håndduk så jeg fikk tørket meg og koste i sofaen i stedet. Har ingentig i mot at dama er våt. Det viser jo bare at hun er kåt og villig. Det beste er å stryke en finger eller to over buksen hennes og kjenne at hun er våt. Da er hun klar, da. Men det er ikke for mye heller. Anonymous poster hash: 704cd...43f Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Jeg lurer på om dere synes det er hot eller ikke, med jenter som blir våt/søkkvåt under sex? Altså at du merker hun blir våt mellom beina når du puler henne. Jeg har en tendens til å bli rimelig fuktig, og har egentlig inntrykk av at det er noe gutter liker, men er det det? Anonymous poster hash: 87a4c...985 Har enda ikke opplevd dette som avtennende på noen måte egentlig. Er som han nevnte over her - de gangene du kan stryke en finger over buksa eller trusa og kjenne at det fuktig å våt så er det noe av det beste som det går an. Gjerne holde på i 1 times tid eller noe før man setter igang bare for å erte litt ekstra. Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Bare deilig om hun blir våt og gjerne skikkelig våt. Jenter/Kvinner er forskjellige der, så hvor mye eller lite våt hun blir gjør ikke så mye, blir hun lite våt så kan man lett bruke glidemiddel etc, blir hun veldig våt er det bare deilig. Også veldig begivenhetsrikt om hun har en tendens til å prute/squirte også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg