Tryminator Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 (endret) Hei Jeg bestilte telefon som kommer til jetcarrier torsdag eller fredag. Noen som aner hvor lang tid det kan ta å få den til Møre og Romsdal? Drar på ferie 30.07 , så ser vel litt dårlig ut å få den Før det Edit: FLYfrakt Endret 20. juli 2014 av Tryminator Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 Kommer an på om du valgte fly- eller sjøfrakt. Lenke til kommentar
Tryminator Skrevet 20. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2014 (endret) Kommer an på om du valgte fly- eller sjøfrakt. Fly (det er vel raskest ) Endret 20. juli 2014 av Tryminator Lenke til kommentar
Tryminator Skrevet 20. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2014 Hvor lang tid tar det med fly da? Lenke til kommentar
Tryminator Skrevet 21. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2014 Noen som vet? Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Pakker som er på terminalen i NJ før torsdag/fredag blir med flyet over helgen, og da er den i Norge rett over helgen. Jeg pleier å få pakker levert på tirsdager fra de. Lenke til kommentar
Tryminator Skrevet 21. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2014 Pakker som er på terminalen i NJ før torsdag/fredag blir med flyet over helgen, og da er den i Norge rett over helgen. Jeg pleier å få pakker levert på tirsdager fra de. Hvor bor du da? (Har det noe å si?) Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Du må nesten spør jetcarrier. Fikk en pakke fra de for en stund siden og mener den ble videresendt til meg som vanlig post den gangen ihvertfall. Dvs tida etter den kom til oslo var vanlig tid fra oslo til der du bor med posten. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Pakker som er på terminalen i NJ før torsdag/fredag blir med flyet over helgen, og da er den i Norge rett over helgen. Jeg pleier å få pakker levert på tirsdager fra de. Hvor bor du da? (Har det noe å si?) Sarpsborg. Det har nok litt å si om du bor på Finnmarksvidda eller i Oslo, men stort sett er nok de fleste pakker på plass innen tirsdag/onsdag om det ikke har skjedd noen forsinkelser underveis. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Jepp, tirsdag eller onsdag. Nå vet jeg ikke hvor TS bor, men hvis du drar etter postgang onsdag får du den definitivt, mens hvis du drar tidlig onsdag har du en fair sjanse til å få den på tirsdag. Lenke til kommentar
Tryminator Skrevet 21. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2014 Drar tidlig onsdag Lenke til kommentar
Tryminator Skrevet 22. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2014 (endret) Får man en bekreftelse eller noe når man har sendt inn kvittering på e post? Edit: fant det ut Endret 22. juli 2014 av Tryminator Lenke til kommentar
uGn Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 ..er det ikke MYE enklere å faktisk spørre jetcarrier direkte? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 De svarer ikke på sånne spørsmål. Akkurat som man ikke spør posten når pakken man sender kommer frem - de tør ikke si noe fordi kunden vil tolke det som en garanti. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå