Gå til innhold

Beste headset/propper til iPod?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Koss Sportapro og Portapro

...Som om jeg skulle ha sagt det selv :D

Henger meg med her! Propper blir liksom aldri helt det store. Når det er sagt: Noen som har prøvd Koss' "The Plug"? De går jo faktisk lavere enn PortaPro! Er litt nysgjerrig på de der - og litt skeptisk for de må jo stappes inn i ørene.

Lenke til kommentar
De beste øreproppene jeg har prøvd er de som følger med... :)
Følger med hva da?
Koss Sportapro og Portapro  

...Som om jeg skulle ha sagt det selv :D

Henger meg med her! Propper blir liksom aldri helt det store. Når det er sagt: Noen som har prøvd Koss' "The Plug"? De går jo faktisk lavere enn PortaPro! Er litt nysgjerrig på de der - og litt skeptisk for de må jo stappes inn i ørene.

The plug: ikke like god lyd som sporta pro hvertfall.
De er greie nok. Bedre enn vanlige ørepropper. Men langt i fra så bra som et skikkelig headset selvfølgelig. De beste øreproppene jeg har prøvd må være de Sennheiser øreproppene som følger med iPod, grei nok lyd til og være ørepropper. Og de selges alene og, bare ikke i iPod hvit-fargen. Eller du kan jo kjøpe det som tilbehør til ipod og bruke det til noe annet, men da får du også med fjernkontroll, og det koster ganske mye. Uansett, det blir aldri i nærheten av lyden du får på et bra headset.

Koss Portapro har som kjent livstidgaranti, og den koster fra 549kr - 799kr. Spørs hvor du kjøper den.

hvis jeg vil ha ørepropper da hva er best
Du burde ikke kjøpe ørepropper, tro meg. Kan jo være greit og ha hvis du ikke har plass i lomma, kjøp isåfall noen billige Sennheiser ørepropper, eller bruk noen du fikk med et eller annet.

ikke de sony som man må stappe langt inni øret liker ikke det
Det er da vel ikke bare sony som lager sånne ørepropper man må stappe inn i ørene :shrug: ?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...