EndreAnd Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 Vet noen hvordan jeg fikset dette problemet? Pcen rebooter av seg selv, og dette kommer opp. Jeg fikk dette problemet etter at jeg skiftet til "Quiet" mode i BIOS. Jeg har skiftet tilbake til "Normal" mode, men det skjer fortsatt. HK: Asus maximus VI Hero, socket-1150CPU: i5 4670KRAM: Corsair Vengeance Pro DDR3 1600MHz 8GBGPU: ASUS Radeon R9 290X 4GB GDDR5PSU: Corsair RM850, 850W PSUHDD: Seagate Barracuda 2TBSSD: Samsung SSD 840 EVO 120GB OEMCPU Kjøler: Corsair H100i Hydro SeriesDVD ting: Lite-On DVD±RW Writer, iHAS324OS: Windows 8.1 Si ifra hvis dere vil ha bilder av bios eller andre ting! Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 Det står jo i teksten at det er ustabil strømforsyning... Har du mulighet i å låne/prøve en annen? Hvis det dukket opp pga fikling i BIOS, så kan du jo prøve å resette bios eller kanskje oppdatere hvis det finnes nyere. Lenke til kommentar
EndreAnd Skrevet 19. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2014 Det står jo i teksten at det er ustabil strømforsyning... Har du mulighet i å låne/prøve en annen? Hvis det dukket opp pga fikling i BIOS, så kan du jo prøve å resette bios eller kanskje oppdatere hvis det finnes nyere. Jeg har resettet BIOS, men får fortsatt problemet. Skal sjekke om jeg kan få låne en strømforsyning i morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå