Nitrius Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 har noen spm anngående dette spillet, først finns det noen bra sider med informasjon om spillet osv...? og jeg har hørt om en Multiplayer mod, er dette sant? vis ja hvordan virkern? er det kult å spille på nett? og hvor finner jeg masse vis av nods til spillet? som nye biler? skins? osv... til slutt, er dette et spill som er verdt å kjøpe? takker for svar på forhånd! Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 ja, jeg mener ihvertfall dette er verdt å kjøpe. Du får veldig mye moro for pengene, men når du først begynner å spille mp, da får du virkelig valuta for pengene! riktignok har jeg bare spilt det med 6-7 andre, men alikevell var det konge! En kjørte rampebilen (truck med rampe over) mens de andre brukte sykler til å hoppe over! Du finner MTA (Multi Theft Auto) her Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 23. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2003 takker, sett litt rund på nettet nå, og da har jeg f.eks verdt innom vicecity.no, og der har det jo sånne nye kule biler du kan legge inn, hvordan funker dette a? noen kule biler som er verd å legge inn? bilene er jo bare helt råe, har sett mange rund på nettet nå WOW, de er så bra lagd jo. og når du laster ned en sånn bile og leggern inn, vil noen av bilene som er i spillet fra før bli tatt bort da siden en ny kommer, fortell hvordan virker :-/ og hvilken andre mods er verdt å putte inn? og de moddene du putter in virker dem på nett å eller? edit: og er det vanskelig å putte inn mods? Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Det finnes en mod som er langt over 300MB stor, og som bytter ut bilene med moderne biler. Husker ikke hvor den kan hentes, og jeg har slettet den selv da jeg ikke bruker min egen PC for tiden og det er plassproblemer på den jeg bruker, samt at den bare er såvidt kraftig nok til å i det hele tatt kjøre GTA VC .. Lenke til kommentar
HC Alexander Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Det der spillet e ikke noe annet en et oppkast fra produsenten: Dårlig grafikk, Unøttig vold og de e bare atter et tullspill me ingen handling blæ. Men misforstå meg heller ikke helt: Multiplayeren er derimot Hylende morsom, sinnsyk bra masse man kan finne på lammi kammeratene. Hehe det e også masse fete bugs i mp Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 (endret) Dårlig grafikk Grafikk er nå ikke det viktigste. Bare se på pene men akk så kjedelige Unreal II... Unøttig vold Vold trenger ikke være nyttig for å være gøy! :-D og de e bare atter et tullspill me ingen handling blæ. Ingen handling? On the contrary, når du setter igang med oppdragene får du skikkelig assosiasjon til filmen Scarface- liten slemming som tar over hele byen til slutt. Syntes handlingen og persongalleriet var konge, jeg.. :-) Hehe det e også masse fete bugs i mp "It's not a bug, it's a feature!" :-D Endret 27. oktober 2003 av thomanil Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 (endret) Det der spillet e ikke noe annet en et oppkast fra produsenten:Dårlig grafikk, Unøttig vold og de e bare atter et tullspill me ingen handling blæ. Men Lula 3d derimot, er et lærerikt og bra spill, som oser av handling i hvert soverom Du er pinadø en raring Endret 27. oktober 2003 av apollox Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Bilene byttes ut med de nye. Det følger som regel med en installasjonfil når du laster de ned. Lenke til kommentar
insider Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 multiplayeren til vice city er rått kult å sitte 2 stk på en sykkel Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Det der spillet e ikke noe annet en et oppkast fra produsenten:Dårlig grafikk, Unøttig vold og de e bare atter et tullspill me ingen handling blæ. Men misforstå meg heller ikke helt: Multiplayeren er derimot Hylende morsom, sinnsyk bra masse man kan finne på lammi kammeratene. Hehe det e også masse fete bugs i mp Grafikken var kansje ikke så revulosjonerene, men ikke klag! Ingen handling? Hva mener du når du sier at spillet har dårlig handling? Det er en av de beste handlingene jeg har sett i et spill! Kan du ikke si hva du ikke likte med handlingen? Lenke til kommentar
HC Alexander Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Grafikken var kansje ikke så revulosjonerene, men ikke klag! Ingen handling? Hva mener du når du sier at spillet har dårlig handling? Det er en av de beste handlingene jeg har sett i et spill! Kan du ikke si hva du ikke likte med handlingen? Beste handling phø. spillet e bra knutemannen men det ble for mye av det gode vold vold og atter vold. Litt i overkant av min smak men la gå de har god fantasi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå