Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Pc lagger i alle spill

Anbefalte innlegg

Heisann, jeg har da reinstallert pcen siden det var en disk feil. Lastet ned netgear som gir pcen nett og fikk dette som svar på speedtest
http://www.speedtest.net/my-result/3635144845

Når jeg startet csgo, og skulle spille litt der. Så var det slik at hvert 3 sekund gikk jeg tilbake 2 skritt jeg hadde gått, eller at den går av siktet når jeg spiller, Den funket helt fint. Kjørte alt på høy grafikk osv, dette skjedde idag.

Jeg har en Intel i7 4770 Quad core.

Nvidia geforce 660

8 gb ram

Som burde gjøre at pcen ikke skal lagge. Kan dette skyldes net adaptern? Jeg bruker: N300 Wifi USB mini adapter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det som er, jeg hadde samme adapter rett før disk feilen kom slik at jeg måtte tilbakestille hele pcen.

Og jeg har samme net adapter pr, dags dato. Og ser ikke hvorfor det skal endre seg? eneste som var nytt va cd plata fra netgear som jeg måtte kjøpe igjen siden jeg rota bort den andre

Lenke til kommentar

Det er en grunn til at veldig få PC gamere bruker Wi-Fi. Det er som regel mye tregere og kan være ustabilt - spesielt hvis du bruker en sånn USB greie for å koble deg til. Jeg anbefaler at du holder deg til kabel (ethernet). Hvis ruteren/modemet er for langt unna PC-en kan du jo kjøpe en lengre ethernet kabel. Selv kjøpte jeg en på (cirka) 20 meter på Elkjøp engang, så dei er ikke så vanskelig å få tak i :)

Endret av Captain Kuijt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...