Tpexton Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 Heisann, jeg har da reinstallert pcen siden det var en disk feil. Lastet ned netgear som gir pcen nett og fikk dette som svar på speedtesthttp://www.speedtest.net/my-result/3635144845 Når jeg startet csgo, og skulle spille litt der. Så var det slik at hvert 3 sekund gikk jeg tilbake 2 skritt jeg hadde gått, eller at den går av siktet når jeg spiller, Den funket helt fint. Kjørte alt på høy grafikk osv, dette skjedde idag. Jeg har en Intel i7 4770 Quad core. Nvidia geforce 660 8 gb ram Som burde gjøre at pcen ikke skal lagge. Kan dette skyldes net adaptern? Jeg bruker: N300 Wifi USB mini adapter. Lenke til kommentar
Skeetzoid Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 Vel jeg har måttet gi opp slike usb adaptere og gå tilbake til kablet internet pga ustabilt wifi. så er jo bare å prøve om du har muligheten Lenke til kommentar
Tpexton Skrevet 19. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2014 Det som er, jeg hadde samme adapter rett før disk feilen kom slik at jeg måtte tilbakestille hele pcen. Og jeg har samme net adapter pr, dags dato. Og ser ikke hvorfor det skal endre seg? eneste som var nytt va cd plata fra netgear som jeg måtte kjøpe igjen siden jeg rota bort den andre Lenke til kommentar
Captain Kuijt Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 (endret) Det er en grunn til at veldig få PC gamere bruker Wi-Fi. Det er som regel mye tregere og kan være ustabilt - spesielt hvis du bruker en sånn USB greie for å koble deg til. Jeg anbefaler at du holder deg til kabel (ethernet). Hvis ruteren/modemet er for langt unna PC-en kan du jo kjøpe en lengre ethernet kabel. Selv kjøpte jeg en på (cirka) 20 meter på Elkjøp engang, så dei er ikke så vanskelig å få tak i Endret 19. juli 2014 av Captain Kuijt Lenke til kommentar
Tpexton Skrevet 19. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2014 Okei, skal nok gjøre det ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå