Gå til innhold

Velge toppmodell

Anbefalte innlegg

Hei! Skriver på vegne av kjæresten min, som er usikker på hvilken mobil hun skal velge av disse tre:

HTC One M8

LG G3

Samsung Galaxy S5

Hun liker designet på M8 svært godt, men føler ikke hun får like mye for pengene som på de to andre. LG G3 er interessant pga. den flotte skjermen, men har hørt om lag og ulyder ved hodetelefonbruk. S5 synes hun virker som en god all-rounder, men kanskje et litt kjedelig og opplagt valg. "Alle har jo Samsung"

Har dere noen innspill å komme med, eller generelle erfaringer å dele? :) Valget står visst ganske åpent mellom disse tre, og hun venter vel egentlig bare på noe kampanjetilbud om ikke hun blir sterkt overbevist av en av de nå.

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har en S5, og det kuleste med den er at man kan bruke den som fjernkontroll .. Gå inn på en elkjøp megastore, og skru av hele tv veggen demmes med ett trykk! Utrolig festlig å se alle de ansatte begynner å skru de på igjen. Haha

hah, nesten verd et kjøp bare for det :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Rent bortsett fra at M8 er en fantastisk telefon, har den fordelen av at du neppe tar med feil telefon hjem fra fest.

Lenke til kommentar

Hehe da tror jeg det er best å dra på en sjappe å bare se, ta på å kjøpe ;-). Personlig ville jeg valgt bort S5 fordi jeg ikke synes den er i samme klasse som de andre 2 utseendemessig.

Selv hadde jeg nok mest siklet på en HTC med ett dit view cover.

Fordelen til G3 er jo at den er nyere, samt en del billigere.

PS ikke la hun se på den nye Lumia 930 for den er virkelig lekker ;-).

Lenke til kommentar

Hei! Skriver på vegne av kjæresten min, som er usikker på hvilken mobil hun skal velge av disse tre:

"Alle har jo Samsung"

På forhånd takk!

Kjærringer med sånne dumme ideer er det bare å dumpe asap :devil:

Helt seriøst, eg ville valgt HTC :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg valgte S5 mer fordi den er vanntett og har en veldig god kamera i forhold til de to andre. At alle har en Samsung er vel ingen ulempe :-)

Men det virker som at det står mellom HTC og LG. Mellom de to ville jeg ha valgt LG pga kamera og skjerm. Jeg vet også at LG har fjernkontroll og at det er mer innstillinger du kan tukle med.

Lenke til kommentar

Galaxy S5. Den har det beste kameraet både når det gjelder foto og video. Skjermen er flott, den har godt batteri og er vanntett. Personlig synes jeg den hvite ser best ut. Svarte telefoner spesielt i glass/metall får lett synlige fingermerker.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Haha, hun er ikke forumtypen, så jeg tok på meg ansvatet siden jeg har konto. Ser egentlig for meg at det ender med M8!

Flott jente!

Lenke til kommentar

HTC One M8

LG G3

Samsung Galaxy S5

Hun liker designet på M8 svært godt

Det som er viktig for henne er mobilens eksteriør, batterilevetid, design (noe subjektivt, så klart og kvalitetsfølelse) .

Eksteriør, design og kvalitetsfølelse er subjektive. Alle de tre telefonene har gode batterier. I så fall er vel M8 et enkelt valg siden hun allerede synes den er lekker? Eller håper du at noen her skal anbefale en av de andre fordi du ikke liker M8? :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...