Hotlink Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 Jeg benytter idag Telenor som bredbåndsleverandør (har også inernet tlf.). Men jeg synes prisen på kr. 499,-/mnd er forholdsvis stiv på bredbåndet (som vistnok skal være 25Mb). Jeg klarer meg lenge med alternativet som er 16Mb (eller i det området), men da må jeg i tillegg også betale for en ADSL linje om jeg fortsetter hos Telenor. Er det noen som har god erfaring med noen leverandører med rimeligere priser ? For en del år tilbake vurderte jeg Get, men pga ryktet om dårlig service droppet jeg dem den gangen. Men det skjer sikkert forbedringer der også ? Er det andre alternativer jeg bør vurdere. Jeg kan kutte fasttelefonen (IP telefon) om dette gir høye kostnader. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 Det første du kan gjøre er å ringe dem og fortelle at du vurderer å se deg om etter annen leverandør, hvis de ikke kan tilby deg litt bedre vilkår. Kan godt tenkes de høvler en god del av prisen din da. Ganske vanlig praksis. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 Når man spør etter alternative leverandører, så spørs det hvem som kan levere hos deg. Når du har ADSL finnes det en del alternativer som f.eks. Nextgentel, men det er vel ikke så store forskjeller. Hvis du har kabel-TV kan det være en mulighet, har du Get siden det ble vurdert? Ellers så er fiber det beste hvis det finnes i området hvor du bor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå