Gintoki Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 Hva skjer med at ps3 støtter 3d film avspilling, men ikke ps4? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 (endret) Har hørt rykter om at det skal komme med en senere firmware-oppdatering. Sony vil vel selge flere av de vanlige (3D) blurayspillerne sine først. Endret 19. juli 2014 av sedsberg Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 19. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2014 Lol, siden jeg har ps4, så trenger jeg ikke kjøpe en egen bluray spiller Bruker ps4 isteden til BR pga den laster raskere enn den sletne gamle ps3'en xD Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 Enn så lenge er PS4 en ganske råtten multimedia enhet. Den tar faktisk ikke CD'er en gang, (det kan være en "laser" ting...) håper de får lagt inn slikt i firmwaren snart. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 http://ps4daily.com/2013/04/playstation-4-audio-cds/ Her er et intervju om temaet.Er jo litt paradoksalt. Jeg skulle se en 3D Bluray så sent som i går.... Og hverken min Xbox One eller Playstation 4 klarer å spille av 3D-innhold :-p Så ble PS3'en som fikset biffen ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 Disse funksjonene kommer vel nå rundt gamescon tider i august. Har i grunn ikke vært et savn, og strengt talt, hvem bruker cd'er i disse moderne tider? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 Disse funksjonene kommer vel nå rundt gamescon tider i august. Har i grunn ikke vært et savn, og strengt talt, hvem bruker cd'er i disse moderne tider? Veldig mange. 2 Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 Disse funksjonene kommer vel nå rundt gamescon tider i august. Har i grunn ikke vært et savn, og strengt talt, hvem bruker cd'er i disse moderne tider? Veldig mange. Haha, er du en liten bygdegutt? Nei, er nok veldig få som bruker cd´er idag, hvertfall på konsoller. 1-2% kanskje Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 http://ps4daily.com/2013/04/playstation-4-audio-cds/ Her er et intervju om temaet. Er jo litt paradoksalt. Jeg skulle se en 3D Bluray så sent som i går.... Og hverken min Xbox One eller Playstation 4 klarer å spille av 3D-innhold :-p Så ble PS3'en som fikset biffen ja. Xbox one for 3D neste mnd:) Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 Haha, er du en liten bygdegutt? Nei, er nok veldig få som bruker cd´er idag, hvertfall på konsoller. 1-2% kanskje Å så tøff du er. Det er sikkert ikke mange som bruker CDer på konsoll nei, de fleste har nok en egen CD-spiller for best lyd. Men det er fremdeles mange som bruker CD. Det er nok ikke mange som bruker 3D på konsoller heller (selv om det sikkert er flere enn som bruker CD), men er det ikke fint å ha muligheten? Du som er så utrolig glad i digitalt på konsoller, og attpåtil har kommet med lignende kommentarer til de som ønsker spillene sine fysisk istedenfor digitalt... EA selger 15% digitalt, resten fysisk. Ubisoft 10% digitalt (mener jeg det var), resten fysisk. Ikke akkurat store nummer. Vi bør vel kanskje droppe digitale spill også? Hva er vitsen liksom, er ikke akkurat som om det er nødvendig. PS: Jeg spiller av CDer en gang iblant, men for det meste går det i digitale filer fra PCen eller Wimp. Når jeg virkelig skal kose meg med musikk spiller jeg av vinyl. Wow. Vinyl. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 Disse funksjonene kommer vel nå rundt gamescon tider i august. Har i grunn ikke vært et savn, og strengt talt, hvem bruker cd'er i disse moderne tider? Veldig mange. Haha, er du en liten bygdegutt? Nei, er nok veldig få som bruker cd´er idag, hvertfall på konsoller. 1-2% kanskje 1 til 2 % bruker CD? Er du sossegutt? Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 Jeg for min del har sluttet med å høre på CD'er. Nå går alt på Spotify. Men jeg er overrasket over hvor mange som hører på vinyl. Er det bedre lydkvalitet? Sorry for veldig off-topic post her Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 Vinyl har bedre lydkvalitet om man har utstyret til det. Men det er mer kosen. Store, fete covre som jeg gjerne studerer mens jeg nyter musikken. Samt interaksjonen ved å snu plata, og evt bytte om det er et langt album. Noe som også øker fokus på musikken, og man havner ikke så lett i sine egne tanker og starter med andre ting. Da lytter ihvertfall jeg mye mer aktivt. Ellers er jo CD det man for det meste bruker for å få best mulig lydkvalitet. Man kan jo bruke FLAC (og Wimp har vel en ny feature med høykvalitetsstreaming), men det er uansett ikke hva de fleste spiller av når man hører på digital musikk. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 Disse funksjonene kommer vel nå rundt gamescon tider i august. Har i grunn ikke vært et savn, og strengt talt, hvem bruker cd'er i disse moderne tider? Veldig mange. Haha, er du en liten bygdegutt? Nei, er nok veldig få som bruker cd´er idag, hvertfall på konsoller. 1-2% kanskje 1 til 2 % bruker CD? Er du sossegutt? Tror du virkelig at mer enn 1-2% av de som fortsatt hører på cd bruker konsollen sin til det..? Hah 1 Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 23. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2014 Har ikke brukt cd'er her siden den dagen spotify ble open beta xD Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 Tror du virkelig at mer enn 1-2% av de som fortsatt hører på cd bruker konsollen sin til det..? Hah Svar på innlegget mitt da. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 Tror du virkelig at mer enn 1-2% av de som fortsatt hører på cd bruker konsollen sin til det..? Hah Svar på innlegget mitt da. Jada, kjempefint å ha muligheten, var ikke det jeg pirka på Men at "veldig mange" hører på cd i dag syns jeg bare høres feil ut Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 Nei, veldig mange hører på CD. Jeg nevnte ikke _på konsoll_. Ettersom hvordan jeg kjenner min kontaktkrets vil jeg si at 90% fremdeles bruker CD. Det er selvsagt empirisk, og jeg vil ikke bruke det som et fakta, for jeg er selvsagt klar over at det ikke gjelder ellers i samfunnet. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 http://ps4daily.com/2013/04/playstation-4-audio-cds/ Her er et intervju om temaet. Er jo litt paradoksalt. Jeg skulle se en 3D Bluray så sent som i går.... Og hverken min Xbox One eller Playstation 4 klarer å spille av 3D-innhold :-p Så ble PS3'en som fikset biffen ja. Xbox one for 3D neste mnd:) Ser dette :-) Ikke dårlig :-p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå