Gjest Bruker-95147 Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Jeg for min del svarer ikke på sånne spørsmål, og spør heller ikke andre om deres inntekter, hvis det ikke er relevant for å finne svar på problemstillinger som kan bringe folk mer sammen. Etter min erfaring leder snakk om "penger og sånn ..", kun til misunnelse og "herskesyke" Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Er dere ikke åpne om dette innad i familien? Hos oss ved alle hva alle andre tjener og penger er aldri et tema som skaper problemer. Om foreldrene dine vil takke deg for at du har hjulpet dem med noe så la dem gjøre det. Det er frdi de har lyst å si takk for hjelpen, og sette balansen tilbake til 0. På samme måte som du synes det er ekkelt å få mye penger fra dem, så føler de det kanskje på samme måte, og da må du respektere at de vil gi noe tilbake. Det er nok et forsøk på å rette opp balansen i forholdet dere imellom, slik at ikke den ene føler seg underlegen eller som en snylter.Hva søsknene dine får og ikke får er urelevant, med mindre du vet nøyaktig hva de har bidratt med, og hjulpet til med. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. august 2014 Forfatter Del Skrevet 4. august 2014 Holder mest mulig kjeft om penger og økonomi generelt sett, penger skaper bare problemer, sjalusi og ødelegger familier. Jeg har ingen glede eller grunn av å "skryte" av det jeg tjener, spesielt ikke ovenfor de jeg er glad i. Jeg vet hva moren og faren min tjener sånn ca, da jeg hjelper de en del med nettbank, selvangivelsen osv. Ellers hadde jeg ikke brydd meg. Anonymous poster hash: cca34...f4b Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå