Sigaruto Skrevet 19. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2014 Har fått dilla på Pepsi Cherry for tiden Hvor får du tak i denn? Lenke til kommentar
hean Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 First Price (ja faktisk) brus med appelsinsmak er den beste brusen på markedet i dag... ihvertfall blant de med appelsinsmak. Blant de med Colasmak... ja, da er det vel en eneste konge på haugen. CC!! Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 Min favoritt er en utgått type Fanta med hylleblomst. Googlet den, og her er bilde Enig, dette var en knallgod brus. I dag går det mest i Önos (http://www.onos.se/) hylleblomstsaft. Drikker brus uhyre sjelden. Jeg har en brusmaskin som jeg bruker til å lage vann med kullsyre, så har jeg oppi litt av dette: Lenke til kommentar
teb1986 Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 Har fått dilla på Pepsi Cherry for tiden Hvor får du tak i denn? Jeg bor fortiden i Skottland, så kjøper det der Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 Mountain Dew, men dessverre veldig dyrt i Norge. Ellers kommer Dr. Pepper på en sterk andreplass. Kan heller ikke unngå å nevne gode gamle Urge! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå