Gå til innhold

Hva er din favoritt brus?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingefærøl. Dr Peppers er en smak man enten liker godt eller hater.

Norsk ingefærøl?

Det er sant det der med Dr. Pepper. Virker som 50% elsker den og 50% hater den.

Oscar Sylthe Ananasbrus & Fanta Lemon

Høres intresant ut. Hvor får man tak i det?

Lenke til kommentar

Ingefærøl. Dr Peppers er en smak man enten liker godt eller hater.

Norsk ingefærøl?

Det er sant det der med Dr. Pepper. Virker som 50% elsker den og 50% hater den.

Oscar Sylthe Ananasbrus & Fanta Lemon

Høres intresant ut. Hvor får man tak i det?

Får det her og der, har sett det i oslo, bergen, drammen, trondheim og mesteparten av vestlandet.

Lenke til kommentar

er generelt sett glad i brus nesten uansett. Dr.Pepper og varianten med Cherry er gode når jeg trenger ett realt sukker kick. Dahls Ingefærøl er namm. Schweppes grapefrukt og den med sitron er forfriskende gode på varme dager. Ellers til hverdags går det mye i vanlig Coca cola og Oskar sylte ananas og pære brus. Glemte nesten Solo....iiiiiiiiskald solo det er utrolig digg!

Endret av Nerdrage
Lenke til kommentar

Jeg fant en rar Pepsi da jeg besøkte en Ica i Østersund:

Ja, jeg kjøpte en del...

Pepsi Twist ble solgt i Norge i en periode for ikke så alt for lenge siden. Den var da til og med å få tak i på store flasker. Nå har den riktig nok frosvunnet, og det med god grunn; den smaker Pepsi med et hint av myggspray.

Endret av Sentenza
Lenke til kommentar

Jeg fant en rar Pepsi da jeg besøkte en Ica i Østersund:

Ja, jeg kjøpte en del...

Pepsi Twist ble solgt i Norge i en periode for ikke så alt for lenge siden. Den var da til og med å få tak i på store flasker. Nå har den riktig nok frosvunnet, og det med god grunn; den smaker Pepsi med et hint av myggspray.

Jaja, kjøpte den bare for å prøve. Har enda ikke drukket den, den er fra Tyskland forresten.

Lenke til kommentar

Vanilla coke topper det meste :love: Hyllet være Sverige som selger disse for 5-7 kroner boksen.

Hadde Fanta funky orange ganske så kjær også, helt til de skulle ødelegge den gleden å få vanlig orange som smaker like piss som den alltid har gjort i utlandet.

Endret av Bendorama
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...