Sigaruto Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 Lurer bare på hva andre folk liker best av brus. Jeg selv liker Dr. Pepper og Root Beer, så kanskje jeg er litt rar :/ Lenke til kommentar
vidor Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 Ingefærøl. Dr Peppers er en smak man enten liker godt eller hater. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 Oscar Sylthe Ananasbrus & Fanta Lemon Lenke til kommentar
Sigaruto Skrevet 19. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2014 Ingefærøl. Dr Peppers er en smak man enten liker godt eller hater. Norsk ingefærøl? Det er sant det der med Dr. Pepper. Virker som 50% elsker den og 50% hater den. Oscar Sylthe Ananasbrus & Fanta Lemon Høres intresant ut. Hvor får man tak i det? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 Ingefærøl. Dr Peppers er en smak man enten liker godt eller hater. Norsk ingefærøl? Det er sant det der med Dr. Pepper. Virker som 50% elsker den og 50% hater den. Oscar Sylthe Ananasbrus & Fanta Lemon Høres intresant ut. Hvor får man tak i det? Får det her og der, har sett det i oslo, bergen, drammen, trondheim og mesteparten av vestlandet. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 (endret) Jeg har hatt Vanilla Coke som min favoritt siden 1994. Edit: Spar og Eurospar pleier å ha Oskar Sylte. Endret 19. juli 2014 av Sentenza Lenke til kommentar
Sigaruto Skrevet 19. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2014 Jeg har hatt Vanilla Coke som min favoritt side 1994. Edit: Spar og Eurospar pleier å ha Oskar Sylte. Vanilla Coke er en 9/10, så den er rett under Dr. Pepper og A&W Root Beer for meg. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 Det skrives Oskar Sylte (med K og uten H). http://no.wikipedia.org/wiki/Oskar_Sylte_Mineralvannfabrikk Noen Meny-butikker har brus fra Oskar Sylte, og jeg har også sett det på Deli de Luca. Oskar Sylte er vel mest kjent for sin brus med pæresmak og ananassmak. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 Min favoritt er en utgått type Fanta med hylleblomst. Googlet den, og her er bilde Lenke til kommentar
Sigaruto Skrevet 19. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2014 Jeg fant en rar Pepsi da jeg besøkte en Ica i Østersund: Ja, jeg kjøpte en del... Lenke til kommentar
Nerdrage Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 (endret) er generelt sett glad i brus nesten uansett. Dr.Pepper og varianten med Cherry er gode når jeg trenger ett realt sukker kick. Dahls Ingefærøl er namm. Schweppes grapefrukt og den med sitron er forfriskende gode på varme dager. Ellers til hverdags går det mye i vanlig Coca cola og Oskar sylte ananas og pære brus. Glemte nesten Solo....iiiiiiiiskald solo det er utrolig digg! Endret 19. juli 2014 av Nerdrage Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 (endret) Jeg fant en rar Pepsi da jeg besøkte en Ica i Østersund: Ja, jeg kjøpte en del... Pepsi Twist ble solgt i Norge i en periode for ikke så alt for lenge siden. Den var da til og med å få tak i på store flasker. Nå har den riktig nok frosvunnet, og det med god grunn; den smaker Pepsi med et hint av myggspray. Endret 19. juli 2014 av Sentenza Lenke til kommentar
Sigaruto Skrevet 19. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2014 Jeg fant en rar Pepsi da jeg besøkte en Ica i Østersund: Ja, jeg kjøpte en del... Pepsi Twist ble solgt i Norge i en periode for ikke så alt for lenge siden. Den var da til og med å få tak i på store flasker. Nå har den riktig nok frosvunnet, og det med god grunn; den smaker Pepsi med et hint av myggspray. Jaja, kjøpte den bare for å prøve. Har enda ikke drukket den, den er fra Tyskland forresten. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 Favoritten min må være Singo (Rema 1000) synes den smaker bedre en Sprite, 7up er ganske nærme Singo'en. Er ikke spesielt glad i Cola lignende drikker, men Orginale Pepsien vinner der. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 (endret) Vanilla coke topper det meste Hyllet være Sverige som selger disse for 5-7 kroner boksen. Hadde Fanta funky orange ganske så kjær også, helt til de skulle ødelegge den gleden å få vanlig orange som smaker like piss som den alltid har gjort i utlandet. Endret 19. juli 2014 av Bendorama Lenke til kommentar
vidor Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 Norsk ingefærøl? Ja. Dahls jeg mente. Vet Schweppes også har en som er mildere på smak. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 Min favoritt er en utgått type Fanta med hylleblomst. Googlet den, og her er bilde Enig, dette var en knallgod brus. I dag går det mest i Önos (http://www.onos.se/) hylleblomstsaft. Drikker brus uhyre sjelden. Lenke til kommentar
teb1986 Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 Har fått dilla på Pepsi Cherry for tiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå